Toon posts:

Pc reboot bij het opstarten van ME

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu echt een vaag probleem.
Ik heb nu 2 pc hier staan die het zelfde probleem hebben ook zijn ze bijna gelijk aan elkaar op een geluidskaart en videokaart na. dit is het systeem:

AMD Duron 700
64mb 133mhz geheugen
Via kt133 (663as) Mainboard
32 geforce 2 mx kaart
Motrola 56k6 modempie

Het probleem is echter dat als ze een tijd uitstaan (bijv een nacht) dat het systeem bij de eerste keer aanzetten reboot bij het laden van windows dit heeft zich al een paar keer voorgedaan wat kan dit zijn??? Het is nl erg irri. Maar als hij door start dan draait hij ook perfect. ohja er zit alleen windows me op verder is hij kaal.

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij helpen???

Verwijderd

Heb je je PC overclocked?

Verwijderd

Topicstarter
Nee is niet over geklokt. Met win me reboot hij maar ook met win98 se :( het enigste wat er nu inzit is een videokaart en een hd. what must i do???

Verwijderd

OK probleem is bekend !!! Een serie mainboards is niet goed (productie fout).

En nog ff een tip geen win95 op een via appollo kt 133 installen. Bij de eertste reboot van de setup doet de pc niks meer.

Bron: NoRRoD Computers Zwolle

Verwijderd

Letop ben jij een bezitter van een jetway kt 133 (663as) mainboard en je hebt heel vaak dat je pc reboot ga dan terug met je mainboard naar je pc store om deze om te ruilen een seria van de 663as is niet helemaal goed het probleem ligt in het mainboard maar is nog niet gevonden. Na het vervangen van het mainboard werkte de 6 pc weer perfect !!
Pagina: 1