Ik heb een webapplicatie die op een PDA draait. Er zit een grote JavaScript laag achter, en die werkt niet goed op Pocket IE, vandaar de test op NetFront3.1 In mijn applicatie werk ik met Frames, en nu merk ik dat de frames erg lelijk zijn. De frame-borders zijn dik en lelijk, en kunnen verschoven worden. Valt dit te bypassen?
Welke HTML versie ondersteunt die PDA. Er bestaan sinds het begin van frames binnen HTML mogelijkheden om frameborders aan te passen en resizing uit te zetten?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Pff.. da's een goeie. Op de desktop werkt het namelijk allemaal perfect. Ik heb in de individuele frames "noresize" en "frameborder=0" staan. Zou toch goed moeten zijn?
En border="0" toevoegen?Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 14:03:
Pff.. da's een goeie. Op de desktop werkt het namelijk allemaal perfect. Ik heb in de individuele frames "noresize" en "frameborder=0" staan. Zou toch goed moeten zijn?
Noresize zou voldoende moeten zijn?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Op een normale desktop-browser wel ja. Maar op een PDA-browser? Ik zie alleen bij Pocket IE dat het goed is. Maar deze kan niet goed met javascript overweg...