Advertentie plaatsen wil maar niet lukken

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierius
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-04 17:20
Probeer nu al een tijdje mijn advertentie te plaatsen maar ineens lukt het niet meer. Waarom dat zo is, weet ik niet. Het is dus wel eens eerder gelukt. Misschien dat jullie mij kunnen helpen.

Ik krijg elke keer dit:

'Hmm, je hebt geen prijs en opmerking ingevuld of je login is onjuist. Het is toch wel handig om dat te doen. Kan ook zijn dat de prijs geen integer is.
Ik stel voor om terug te gaan naar de vorige pagina.'

Dat heb ik dus wel, ik heb al geprobeerd om het wachtwoord te veranderen, heeft niet geholpen. Ook van alles geprobeerd met prijs. De opmerking is deze:

"AMD Athlon XP 1700+

AX1700DMT3C

Ik doe hem weg, omdat dit geen Thoroughbed B is maar een Palimo (verschil zit hem het standaard voltage).

Deze processor komt schoongemaakt in de standaard verpakking van AMD inclusief de standaard cooler die er bij hoort. Eveneens schoongemaakt en opnieuw geolied.

Op verzoek doe ik een laagje koelpasta op de processor en heatsink van de cooler. Werkend te zien uiteraard.
Dit alles vanaf 40,- of hoger."

Ik heb zelfs opnieuw geregistreerd. Lukt zowel thuis als op mijn werk niet (beide XP). Mag allemaal niet baten. Kan ook niet een eerdere advertentie wijzigen, die wil ik namelijk verwijderen (Sapphire Ati 9500 pro).

Ik snap er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:27
Opnieuw registreren is dus niet de bedoeling, want cloontjes zijn niet gewenst.
Heb je wel een prijs ingevuld of teab aangevinkt? :)

Kun je trouwens ook even vermelden wat je usernames zijn op de FP? :)

[ Voor 22% gewijzigd door Crash op 31-03-2004 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierius
Ja, ik heb alles al geprobeerd, dus ook vinkjes bij teab en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Ik zie dat je laatste poging van de 28e 31e rond 12.00 dateert met dit profiel. (rogierius)

Je 2e account is trouwens geblokkeerd, omdat cloontjes niet toegestaan worden.
Je kunt alleen bovenstaand account gebruiken.

[ Voor 45% gewijzigd door Crash op 31-03-2004 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierius
prima dat je een account blokkeert, maar kan je misschien meer vertellen over het waarom het plaatsen of verwijderen van een advertentie niet lukt?

ik wil niet flamen hoor, maar je krijgt hier eerder te horen wat niet mag, dan waar je om vraagt. Nogal frusterend als je het van mijn kant bekijkt. |:(

Het lijkt wel of inloggen niet lukt. Als ik een advertentie probeer te verwijderen, zeg de site dat ik eerst moet inloggen. Dat doe ik, en de site (tweakers=vraag & aanbod) zegt dan dat ik onder rogierius ben ingelogd, maar verder dan dat kom ik niet. Ik moet elke keer weer opnieuw inloggen, wil ik iets verwijderen. :?

Plz help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Is je systeemtijd en -datum wel goed ingesteld? Accepteer je cookies? Heb je überhaupt wel een gebruikersnaam op de FP? Op de FP heb je namelijk een apart account nodig. Enne, verder staat er in de FAQ ook nog wel over 'niet kunnen inloggen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
rogierius schreef op 01 april 2004 @ 11:40:
prima dat je een account blokkeert, maar kan je misschien meer vertellen over het waarom het plaatsen of verwijderen van een advertentie niet lukt?

ik wil niet flamen hoor, maar je krijgt hier eerder te horen wat niet mag, dan waar je om vraagt. Nogal frusterend als je het van mijn kant bekijkt. |:(

Het lijkt wel of inloggen niet lukt. Als ik een advertentie probeer te verwijderen, zeg de site dat ik eerst moet inloggen. Dat doe ik, en de site (tweakers=vraag & aanbod) zegt dan dat ik onder rogierius ben ingelogd, maar verder dan dat kom ik niet. Ik moet elke keer weer opnieuw inloggen, wil ik iets verwijderen. :?

Plz help
Ik kan je ook niet helpen door wat in de rondte te gokken.
Als ik geen duidelijke informatie en uitleg van het probleem krijg dan is het voor mij ook niet makkelijk om je te helpen. Ik ben nog steeds geen helderziende ;)
Probeer eens de dingen die in de FAQ staan, zoals Harm aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierius
Harm schreef op 01 april 2004 @ 11:43:
Is je systeemtijd en -datum wel goed ingesteld? Accepteer je cookies? Heb je überhaupt wel een gebruikersnaam op de FP? Op de FP heb je namelijk een apart account nodig. Enne, verder staat er in de FAQ ook nog wel over 'niet kunnen inloggen'.
1. ja
2. ja
3. duh 8)7
4. ik heb ofcourse de fack gelezen. :O

Maar goed. Nevermind, ligt duidelijk aan mij. Pretty strange dat het met drie verschillende computers niet wilt lukken. Ik ga lekker in mijn sop goed gaar koken, heb al een koper voor wat ik wil verkopen (marktplaats rocks _/-\o_ ) en de rest bied maar lekker door op wat ik niet kan verwijderen.

Laterz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Dan zal ik die ene advertentie voor je verwijderen, scheelt jou weer overbodige mailtjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simba
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-02 17:24
Kan ook zijn dat de prijs geen integer is.
40,-

De komma en het streepje zijn geen "integer"
Pagina: 1