Hallo, ik kreeg zonet bij het opstarten net na het detecteren van de hd en dvdr de volgende melding: 'Hardware monitor found an error. Enter power setup for details.'
Ik heb bij het power setup gekeken, maar mij zeggen die details niet veel. In eerste instantie heb ik de volgende gegevens genoteerd:
temp mb 26
temp cpu 40
cpu fan 3183
2 andere fan speeds (power & chassis) not available
Ik kon gewoon opstarten en heb toen even gegoogled en hier gezocht. Daar werd ook de voltages gegven dus heb ik die ook even genoteerd (dus nog een keer opgestart)
VCORE 1,75v
3.3 3.49v
5 4,94v
12 12,28v
-12 ignore
-5 ignore
De temp was inmiddels opgelopen tot 51 & 38 en cpu fan speed 4191RPM
- niets werd rood weergegeven
- die ignores heb ik niet ingesteld
- bij de 2e keer opstarten kreeg ik de melding trouwens niet (windows>opnieuw opstarten (dus geen koude start))
Hardware
a7v133, AMD thunderbird 1,2ghz, dvdr, cdr. cd, 3hd.
Ik weet niet wat voor voeding ik heb, maar ik heb chieftec BX-01B-B-B kast (zit toch een voeding bij?)
Deze waarden zeggen mij niets, maar blijkt hier wat voor iemand uit?
MBM 5 dashboard zoals het nu is:
Ik heb bij het power setup gekeken, maar mij zeggen die details niet veel. In eerste instantie heb ik de volgende gegevens genoteerd:
temp mb 26
temp cpu 40
cpu fan 3183
2 andere fan speeds (power & chassis) not available
Ik kon gewoon opstarten en heb toen even gegoogled en hier gezocht. Daar werd ook de voltages gegven dus heb ik die ook even genoteerd (dus nog een keer opgestart)
VCORE 1,75v
3.3 3.49v
5 4,94v
12 12,28v
-12 ignore
-5 ignore
De temp was inmiddels opgelopen tot 51 & 38 en cpu fan speed 4191RPM
- niets werd rood weergegeven
- die ignores heb ik niet ingesteld
- bij de 2e keer opstarten kreeg ik de melding trouwens niet (windows>opnieuw opstarten (dus geen koude start))
Hardware
a7v133, AMD thunderbird 1,2ghz, dvdr, cdr. cd, 3hd.
Ik weet niet wat voor voeding ik heb, maar ik heb chieftec BX-01B-B-B kast (zit toch een voeding bij?)
Deze waarden zeggen mij niets, maar blijkt hier wat voor iemand uit?
MBM 5 dashboard zoals het nu is:
[ Voor 6% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 31-03-2004 12:50 ]