Ik heb al een half jaar een Radeon 9800 pro (madview/BBA), win XP SP1 enz. Al vanaf het begin heb ik hem geoced en heb tevens het bios geflashed naar een XT. Ik heb er ook een Zalman hp80c opgezet, voor de zekerheid. Deze configuratie draaide dus al bijna een half jaar.
Maar toen! Afgelopen week merkte ik ineens een preformance drop en na een Aquamark test ontdekte ik dat mijn score van 40000 ineens gezakt was naar 18000!:( ARGH! Ik heb geen idee waar het aan kan liggen, is ie naar z'n grootje? In die week zijn er wel een aantal dingen veranderd in mijn algemene pcsetup:
-Van een Audigy LS naar een Audigy 2 gegaan,
-Drivers geupdate naar Omega 4.3 softmod. Daarna deed ie het nog perfect, aquamark gedaan/3dmark2003.
-Compu geformateerd en win er opnieuw opgezet
Toen ik merkte dat ie t niet meer goed deed, heb ik hem terug geflashed naar het originele bios, de originele drivers erop gezet en daarna de catalyst 4.3. Hielp niet:(
Waar kan dit aan liggen/wat zie ik over het hoofd?
Alvast bedankt!
Maar toen! Afgelopen week merkte ik ineens een preformance drop en na een Aquamark test ontdekte ik dat mijn score van 40000 ineens gezakt was naar 18000!:( ARGH! Ik heb geen idee waar het aan kan liggen, is ie naar z'n grootje? In die week zijn er wel een aantal dingen veranderd in mijn algemene pcsetup:
-Van een Audigy LS naar een Audigy 2 gegaan,
-Drivers geupdate naar Omega 4.3 softmod. Daarna deed ie het nog perfect, aquamark gedaan/3dmark2003.
-Compu geformateerd en win er opnieuw opgezet
Toen ik merkte dat ie t niet meer goed deed, heb ik hem terug geflashed naar het originele bios, de originele drivers erop gezet en daarna de catalyst 4.3. Hielp niet:(
Waar kan dit aan liggen/wat zie ik over het hoofd?
Alvast bedankt!