[VbScript]Algemene reference naar objecten en functies

Pagina: 1
Acties:

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:03
Het probleem is dat ik die niet kan vinden... Op w3schools en andere sites vind ik wel een uitgebreide lijst van alle functies. Maar ik kan er bv. niet achter komen wat in deze lijn
code:
1
cs0.Axes(c.chAxisPositionBottom).MajorTickMarks = c.chTickMarkOutside

MajorTickMarks betekend, en wat c.chTickMarkOutside inhoudt. En dit is nog maar een van de vele voorbeelden... Om alles te gaan uitproberen is een beetje lastig, weet iemand waar ik snel dit soort dingen kan vinden zonder eerst in google te gaan zoeken en scriptjes door te neuzen...

Het zou bijzonder fijn zijn :)

[ Voor 6% gewijzigd door DarkShadow op 31-03-2004 12:04 ]

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 16:53
Helpbestand van het object ?

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Dit zou je in de documentatie van het betreffende object terug moeten kunnen vinden.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• DarkShadow
ja maar ik ben gewoon bezig in kladblok, heb geen documentatie :)

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Dit is niet een standaard VBScript functie of ASP object.

Je zult moeten uitzoeken welk (3rd party) object het is en daar toch de help/docs van gebruiken.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• DarkShadow
mkay tnx :)

Verwijderd

Ik weet totaal niet met welk component je bezig bent, maar met enig gezond verstand van de engelse taal lijkt me dat je bezig bent van een grafiek, de hoofstreepjes ( hij zal onderverdeeld kunnen worden in een grove indeling, en een fijnere tussenverdeling ) te veranderen zodat ze aan de buitenkant staan.
Pagina: 1