Toon posts:

GeForce4 Ti4200-8X met dualview en tv out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een GeForce4 Ti4200-8X die twee vga uitgangen heeft, een s-video en een cinch uitgang. Sinds kort gebruik ik twee schermen(dualview) maar gebruik men pc ook voor divx op tv af te spelen, maar het lukt dus niet om te werken met twee schermen en tv out, als ik divx op tv wil afspelen moet ik eerst dualview afzetten, vga connector uittrekken en cinch insteken en clone instellen, een erg vervelend taakje als je pc goed verstopt zit, heeft er hier iemand een oplossing voor?? Gebruik ook ultramon maar hier vind ik ook geen instellingen waar ik met twee monitors en tv out kan werken! :?
Iemand een idee?? ;)

Verwijderd

Kan niet

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

het kan niet tegelijk maar als het goed is kan je wel met de softare gewoon kiezen welk scherm je wilt hebben
ik kan tenminste al mijn schermen afzonderlijk aan en uitzetten

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Verwijderd

Topicstarter
heb je wat meer info hoe je dat kan doen, kiezen welk scherm je aan en uit wilt zetten? Heb vanalles geprobeert maar het werkt niet zolang ik men tweede vga kabel heb insteken, of gebruik je speciale software?
Handig zou zijn moest ik kunnen zeggen bv VGA1 --> wel VGA2 --> niet CINCH --> wel dat ik dus de connector zou kunnen kiezen maar weet niet of dit mogelijk is.

greetz

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

gewoon de nvidia drivers installeren dan kan je met nview de rest bepalen

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]