Is dit absurd?

Pagina: 1
Acties:

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 12:19
Ja. let maar op. Een vriend van mij heeft een PCeetje gekocht...nou ja...zun vader dus.

Let op:

-P4 1500 Mhz (!!)
-mobo, weet ik niet... maar dus geschikt voor P4.
-512 MB duur SDram PC133
-Geforce 64mb Ultra
-30 GB HD
-plextor CD-writer..de duurste uiteraard :(
-soundblaster LIVE ofzoiets...wel een dure dus.
-enz.

sorry voor de onzin..maar ik moest het toch echt ff kwijt hoor..

WANT:
ik werk me helemaal de tering voor een nieuw videokaartje (hercules MX) en 128 mb ram erbij... en hij heeft dus... het bovenstaande.

I said my thing.

Bas.

" Play the violent strings of my symphony "

Verwijderd

Ik zal je zeggen... Ik wil nieteens een P4 hebben.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:46

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik ook niet.. iig niet op dit moment...

• Symphony-X
Op zondag 17 december 2000 13:52 schreef Alchemy het volgende:
Ik zal je zeggen... Ik wil nieteens een P4 hebben.
dude...kan je dit ff toelichten??? :D dan kan ik em misschien toch ergens op pakkuh!!!! >:)

Verwijderd

Wel geinig als een 2e pc ;)

Verwijderd

Als ie de snelheid gebruikt is het wel leuk of is het zo'n eikel die niet eens wat ie er mee moet doen en alleen maar zit te intersletten en af en toe een game :(

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:54
bas,

jij bent veel blijer met jouw hercules dan die gozer met ze pa's pc hoor..

als je ervoor werkt ben je heel blij..

tis wel zo

PVoutput

• Symphony-X
Op zondag 17 december 2000 13:55 schreef Flokje het volgende:
Als ie de snelheid gebruikt is het wel leuk of is het zo'n eikel die niet eens wat ie er mee moet doen en alleen maar zit te intersletten en af en toe een game :(
meer doet tie dus niet... af en toe een game en interfretten. oh.. soms ook nog wat photoshoppen. maar dat was ut wel weer. Goeie gast hoor, maar de PC is een beetje overdone.. |:(

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Wat een loser, ik geloof het niet eens, maar ja!
1) Een Pentium4 werkt alleen met Dual Channel RDRAM.
2) De i850 ondersteund maar 2x2 RIMM slots en bij een P4 "krijg" je twee RIMM's van 64MB, dus heeft die gast nog 2 RIMM slots over (512-128=384) 384/2=192MB per RIMM, die RIMMETJES heb ik nog niet gezien.

Conclusie: Hij lult!

• Symphony-X
Op zondag 17 december 2000 14:12 schreef Snake het volgende:
Wat een loser, ik geloof het niet eens, maar ja!
1) Een Pentium4 werkt alleen met Dual Channel RDRAM.
2) De i850 ondersteund maar 2x2 RIMM slots en bij een P4 "krijg" je twee RIMM's van 64MB, dus heeft die gast nog 2 RIMM slots over (512-128=384) 384/2=192MB per RIMM, die RIMMETJES heb ik nog niet gezien.

eehhh... hier ben ik waarschijnlijk degene die lulde. Hij zei: "erg veel en duur ram geheugen". Ik weet dus heel eerlijk en oprecht gezegd niet WAT voor geheugen óf hoeveel... Sorry ;(... je bent scherp man!

Ik ben bang dat hij niet lult..maar gewoon een hele rijke pa heeft..

Verwijderd

vraag eens of hij die p4 wilt overklokken :)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op zondag 17 december 2000 14:12 schreef Snake het volgende:
Dat je bij elke P4 verplicht 2 x 64 mb krijgt is niet waar, zeker niet als je een volledig systeem neemt. Waarschijnlijk zit er 4 x 128 in die bak...toch weer bijna 3.000 piek :)

Verwijderd

Ik neem aan dat je bij aanschaf van een P4 best wel zult kunnen zeggen dat je ipv 2x64 mb , 4x128 mb wilt hebben . Verder mag je hem heel hard uitlachen om de slechtst denkbare prijs/kwaliteit verhouding die er maar bestaat .

• Symphony-X
1) Hij weet NIETS van oc-en en is daar ook niet in geïnteresseerd.
2) Ik had hem al verteld over T-birds..., maar zun pa wilde alleen het duurste :? en dat is inderdaad de P4..

:D daarin moeten we hem gelijk geven!

• tweakerbee
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

LOL, wedden dat het ding zwaar buggy is! :) Ziet er wel leuk uit, maar RAMBUS is veel te duur, prijs kwaliteit verhouding is ranzig. Koop dan een TB 1,2Ghz...die is nog sneller dan de P4 1,4Ghz!!! :D :D En veel goedkoper.

You can't have everything. Where would you put it?

• Wimo.
  • Laatst online: 17:54

Wimo.

Shake and Bake!

Grrr... ik wil ook zo'n pa !

Verwijderd

Lekker belangrijk dat je vriendjes pa een compu heeft gekocht van pak hem beet 10000 gulden. Moet je niet mee zitten,
hij had voor dat geld beter een AMD t-bird 1000 kunnen kopen en 2 weken naar de Islas Canarias moeten gaan lekker in de zon zitten

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Vraag es voor de grap waar hij dat ding vandaan heeft gehaald ?!?! (Bij welke winkel ??)
Want is die shit uberhaupt wel in NL te krijgen :? ?? Volgens mij niet hoor. Lijkt me echt een blabla verhaal. Heb je de comp al zien staan of heeft ie alleen maar screenshots gestuurd die hij heeft lopen editten.
Hehe, ik heb ook een schreenshot dat ik 2222 Mb RAM heb. Da's allemaal nie zo moeilijk.

Ennuh, woont hij in een rijtjeshuis en rijdt zijn vader in een oude auto. Dan zou ie wel heel stupid zijn om voor z'n zoontje zo'n dikke pc neer te zetten. :P

Verwijderd

Die dingen zijn overal te krijgen , gewoon bestellen ! Bij mij op school kan de mini-onderneming die klotedingen hebben !

Verwijderd

Ach,om alles samen te vatten

1>te duur
2>slechte kwaliteit voor die prijs
3>niet zelf samengesteld (no custom made)
4>en niet zelf zuur bij elkaar verdiend.

want pas als je zelf een mooi machientje hep samengesteld waar je mee kan doen wat je wil,ben je gewoon stom bezig! sonde van het geld, van dat geld kunnen de mensen die een reply hebben gepost inderdaad lekker van naar de zon, allemaal je bankrekeningnummer posten ;P

Verwijderd

Op zondag 17 december 2000 13:55 schreef knights16 het volgende:
bas,

jij bent veel blijer met jouw hercules dan die gozer met ze pa's pc hoor..

als je ervoor werkt ben je heel blij..

tis wel zo
Daar ben k het helemaal mee eens. K werk ook elk uurtje, wat k niet op school door moet engen. Maar als k dan weer iets kan kopen ben k weer helemaal...*D

Verwijderd

Ik ben tevreden met men p3 667...
maar als je wil zeggen waar hij woont wil ik wel eens een bezoekje brengen aan zijn huis :P

Verwijderd

Ziet er naar uit dat pappie veel geld over heeft, heeft ie misschien ook nog een leuke dochter over ?? :Y)

• Symphony-X
Op zondag 17 december 2000 15:25 schreef rht het volgende:
Ziet er naar uit dat pappie veel geld over heeft, heeft ie misschien ook nog een leuke dochter over ?? :Y)
nope.

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:08

FFF

wat een aap, echt dom, zeker geen verstand van pc's lol
een tweakers wil niet de duurste maar het snelste!!!!!!! wat d8 je van een TB 1,2 GH en als je dan toch wat extra uit wil geven stop je hem vol met wat scsi hd's dat scheeld ook een hele hoop in snelheid. en gewoon 1 gb ram is ook wel lol (niet onder win, dan schiet je d'r nix mee op, maar ja als jetoch geld over hebt is dit een investering) btw laat hem liever wat voor jou kopen, of wissel je videokaart ff om weten die merken ze niet eens lol. mzzl

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Op zondag 17 december 2000 15:10 schreef real_raichu70 het volgende:
Die dingen zijn overal te krijgen , gewoon bestellen ! Bij mij op school kan de mini-onderneming die klotedingen hebben !
Ow, wist ik niet.. :) Dus als je al zo'n proc wil moeten ze ook nog besteld worden. Zo van, je betaald er dik voor en dan moet je ook nog erop gaan wachten.. |:(
Geez..

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Dat je die gast nog gelooft ook, tssss :r
Ik heb nog nooit zo'n grote bullshit gehoord
:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:

Die jongen kan niet met jou meedingen en daarom probeert ie stoer te doen. Hij is gewoon jaloers.

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Pagina: 1