Als ik bepaalde gebrande dvd´s afspeel op mijn standalone (SONY) dvd speler, krijg ik zwart/wit beeld. Bij een andere dvd-speler, heb ik wel weer kleur!!. Hebben nog meer mensen last van dit probleem, of weet iemand wat ik er aan kan doen??
Heb je eigenlijk wel het een en ander uitgezocht mbt dit probleem? Ik kan namelijk niet uit de topicstart opmaken of je überhaupt iets hebt uitgezocht, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot dit probleem. Dat wordt hier op GoT echt wel van je verwacht eer je een topic opent. Zie ook de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) 
Tip: zie de Search: [search=dvd zwart wit]. Zat resultaten
Als je dan nog een topic wil openen, dan dien je volledig te zijn in de topicstart (zie dus dat Netiquette linkje) én in het juiste subforum te posten: Audio, Video & HiFi Forum, aangezien het hier niet om PC/Hardware-related stuff gaat
Tip: zie de Search: [search=dvd zwart wit]. Zat resultaten
Als je dan nog een topic wil openen, dan dien je volledig te zijn in de topicstart (zie dus dat Netiquette linkje) én in het juiste subforum te posten: Audio, Video & HiFi Forum, aangezien het hier niet om PC/Hardware-related stuff gaat
Dit topic is gesloten.
![]()