Ik ben bezig een bepaalde structuur in het bouwen van html formulieren aan te brengen. Nu wil ik gebruik maken van een - freeware - php formulier generator/ handler. Ik ben de volgende scripts tegengekomen:FormHandler heb ik mee gespeeld maar ik vind dit script te beperkt. Het is een heel gedoe om een goede layout neer te zetten. Dan kan ik kiezen tussen OOH forms en de herschreven versie. Helaas kan ik van de herschreven versie de code niet downloaden om deze te testen
Het mooie van de herschreven OOH forms versie is dat er verschillende layouts zijn toe te passen. Beetje gebaseerd op java layouts, flow layout etc. En ik weet niet of dat met OOH forms van PHPLib ook kan.
phpObjectForms moet ik nog testen, maar ik denk dat deze een goede kans van slagen heeft.
Het gaat mij er dus vooral om dat je een flexibile layout kan maken. Dus bijvoorbeeld meerdere invoer velden naast elkaar ipv. onder elkaar. Checkboxen op een bepaalde manier geordend etc.
Nu ben ik benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met (bovenstaande)form generators. Tevens wil ik graag weten of er andere goede alternatieven zijn voor bovenstaande scripts. Mijn zoektocht via google heeft verder -nog- niet veel bijzonders opgeleverd dus ik probeer het hier maar weer eens

phpObjectForms moet ik nog testen, maar ik denk dat deze een goede kans van slagen heeft.
Het gaat mij er dus vooral om dat je een flexibile layout kan maken. Dus bijvoorbeeld meerdere invoer velden naast elkaar ipv. onder elkaar. Checkboxen op een bepaalde manier geordend etc.
Nu ben ik benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met (bovenstaande)form generators. Tevens wil ik graag weten of er andere goede alternatieven zijn voor bovenstaande scripts. Mijn zoektocht via google heeft verder -nog- niet veel bijzonders opgeleverd dus ik probeer het hier maar weer eens
[ Voor 11% gewijzigd door Bartoz op 26-04-2004 12:29 ]