Toon posts:

Ervaring met CANYON ATI 9800SE/XT ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allen,

Laatst kreeg ik weer zo'n MEdia Markt krantje met allerlei aanbiedingen...

toen tot mijn verbazing zag ik dat er een ATI Radeon 9800SE van Merk CANYON voor slechts 180 eurie te koop is.

Heeft iemand hier ervaring met zo'n kaart, uberhaupt dat merk ?

Verwijderd

Een GeForce FX 5900XT is nog sneller, en waarschijnlijk goedkoper ook ;)

Het merk ken ik niet, maar het beleid van ATI is zo danig dat je niet snel troep koopt. Bijna iedereen, behalve Asus en Sapphire, verkopen reference designs.
Waarschijnlijk is alleen de doos van Canyon...

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 09:59 ]

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07 23:50
Je hebt al een PRO voor 30 eurotjes meer.

Verwijderd

Topicstarter
Op hun website zie ik ook dat zij een 9800XT op de markt hebben. Als deze ook bij Media Markt te koop is, dan wil ik wel eens weten wat ie kost...

Er was ook iets idd over een Geforce kaart van CANYON. Maar ik weet niet meer welke dat was, maar hij was wel veel goedkoper.

Verwijderd

De Ati 9800XT is iig sneller dan de pro,

Het maakt nix uit welke merk je met een Ati 9800 chip erop koopt, ik zou iig voor de goedkoopste gaan :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga dit wekend bij Media Markt maar eens shoppen. Ik hoop dat zij ook de XT versies van Canyon verkopen. Die SE is idd niet erg snel.

ik kom hier nog wel op terug (prijs / prestatie enzo)

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Heb een Cayontech kaart gehad, een 9600pro. Prima kaartje hoor, echter begon na 2 weken de fan al kuren te vertonen. Kwam een ongelooflijke pokkeherrie vandaan, vreesde voor de koeling en dus voor de core.
Na het laten opsturen krijg ik dan weken later de melding dat het ding niet meer gemaakt/geleverd wordt, waardoor ik nu dus met mijn oude r9000 zit opgescheept.
Erg fijn. Dan kan het wel goedkoop zijn, maar dit soort ervaringen zorgen ervoor dat ik maar 20euro meer ga uitgeven voor een iets bekender merk.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07 23:50
Als je weet wat die Canyon 9800XT kost zal ik het heel graag van je willen horen, alvast bedankt!

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-07 18:17
Ja, las het ook :). Leek me opzich wel wat, een 9600XT is al gauw duurder (en langzamer?). De Geforce kaart die ze hadden was zo'n een 5500, voor 88 euro meen ik.En bij de Mediamarkt heb je fijne garantie :)

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 11:58

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Hij's nog wel goedkoper dan 180 te vinden denk ik (schat rond de 165, mail staat in mijn profiel), een 9600xt zit daar nog 5 euro onder, de 9800xt die ik zo kon vinden zit absurd hoog (bang dat prijs tijd niet geupdate zal zijn).

[ Voor 9% gewijzigd door Kippenijzer op 31-03-2004 16:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik kon het niet laten en ben gister avond nog ff snel langs geweest. Die Wireless Router+PCMCIA kaart combi werkt prima! De ATI 9800 is momenteel alleen in de SE uitvoering te koop. Media Markt kon mij ook niet vertellen of de XT nog verkocht zal worden. Ik denk dat ze even afwachten om te kijken hoe al die andere spullen verkopen.
Pagina: 1