Toon posts:

2 geluidskaarten+mediaplayer=geen geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds kort naast mijn sb life 5.1 geluidskaart van creative een ess1969 geluidskaart geplant. de geluidskaart werkt perfect, dus geen conflicten maar mediaplayer kan geen van beide geluidskaarten pakken terwijl zowel windows als alle andere audio programma's wel gewoon de sb life kaart als standaard kaart pakt. Is dit een bekend probleem of is het einde verhaal voor het gebruik van mediaplayer?

verdere specs:
Windows XP pro
originele sb life softwair
mediaplayer 9 series

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-08 23:43

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 09:54:
ik heb sinds kort naast mijn sb life 5.1 geluidskaart van creative een ess1969 geluidskaart geplant. de geluidskaart werkt perfect, dus geen conflicten maar mediaplayer kan geen van beide geluidskaarten pakken terwijl zowel windows als alle andere audio programma's wel gewoon de sb life kaart als standaard kaart pakt. Is dit een bekend probleem of is het einde verhaal voor het gebruik van mediaplayer?

verdere specs:
Windows XP pro
originele sb life softwair
mediaplayer 9 series
Wat bedoel je met "kan geen van beide geluidskaarten pakken".
Wat heb je geprobeerd dan?
Is er in de instellingen van mp9 een plek waar je de geluidskaart kunt selecteren (kan het niet checken hier, geen mp9).

Alles kan stuk.

• Rick_S.
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-03 11:56
Ik denk dat je het op de volgende manier kan aanpakken (ik heb de engelse versie, dus je moet maar een beetje vertalen ;) ): Start Mediaplayer op en ga naar: Tools -> Options -> Devices (eventjes wachten) dan klik je op "speakers" en je stelt de gewenste geluidskaart in.

Bijzonder: iemands mening klinkt uit zoveel monden

Verwijderd

Topicstarter
met "pakt geen geluidskaart bedoel ik dat mediaplayer een fout aan geeft dat hij geen geluidskaart kan vinden. Niet geinstalleerd volgens MP9. Verder heb ik al gekeken of ik ergens een geluidskaart kon kiezen maar dat is geen mogelijkheid. Als ik de ess uitschakel pakt de mediaplayer de sp life wel.

thanks lieppen mekaar net mis. k'zal het ff probeeren.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 11:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thanks Rick_S werkt weer perfect. Bij deze dus: topic gestoten