[activesync] Synchroniseren met gedeelde calender

Pagina: 1
Acties:

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-07 16:46
Ik ben werkzaam als 2elijns helpdesker (ik weet het, iedereen heeft zijn gebreken) en maak gebruik van een eigen e-mail box. Ook hebben we een gezamelijke e-mailbox. Dit is er een, zonder owner, maar waar iedereen (mits genoeg rechten) gebruik van kan maken. Ook zit er in de openbare mappen een gedeelde agenda. [bold] Ik wil activesync zo instellen dat hij niet mijn persoonlijke gegevens pakt, maar die vande openbare mappen.[/bold] En dan heb ik het met name over de kalender. Mail is 2e plan. Weet iemand of hier een Microsoft Article over bestaat, want ik heb hem nog niet kunnen vinden. Of als iemand een andere oplossing heeft?......

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-08 20:20
Volgens mij lukt dit niet. Ik heb ook al een tijd aan het zoeken geweest om alternatieve mappen te proberen te synchronizeren, maar ik heb geen enkele optie gevonden ;(.

Misschien dat je andere software moet installeren of zo?

[ Voor 12% gewijzigd door crazyx op 31-03-2004 20:45 ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
kan niet met de microsoft software je zult echt een 3rd party tool moeten kopen van pumatech bijvoorbeeld

edit: huh :? als ik microsoft invul zie ik een (zeer geil overigens :P ) logo'tje van MS...

* Zwelgje heeft liggen slapen.. das natuurlijk Content Advertising.. |:(

[ Voor 52% gewijzigd door Zwelgje op 31-03-2004 21:11 ]

A wise man's life is based around fuck you