Toon posts:

Micropoint ?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Even een post om te vragen wat er nu gebeurd is met Micropoint ?
Ik had 2 schermen in bestelling staan. Ik wist dat ze failliet verklaard waren eind januari ... en dat ze met véél bombast weer een doorstart gingen doen ...
Maar nu is het licht uit blijkbaar ..
Telefoonlijnen zijn afgesloten ... site is blijkbaar weg (http://www.micropoint.nl) en ik zou graag weten waar die verrekte schermen blijven. Ik wacht al 3 maand !

Heeft iemand hier nieuws van ?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:10
Ff in de search kijken, er staan iets van 20 topics over.

Micropoint Failliet

Ik geloof ergens dat ik las dat ze overgenomen werden, moet je zelf maar eventjes kijken :)

Verwijderd

micropoint is/was een onderdeel van medion, ze zullen daaro dus nu wel helemaal bij in zitten

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zie Micropoint Failliet dus. :) Zodra je nieuws hebt, mag er een nieuw topic worden geopend. Post het dan wel in Stuffis Generalis, zodra je daar toegang tot hebt.
Het laatste nieuws over Micropoint uit dat andere topic:
Micropoint zet haar activiteiten voort.
Micropoint is overgenomen door MyCom Nederland B.V. Mycom is een krachtige organisatie met meer dan 250 werknemers, 20 winkels en 150 miljoen euro omzet in 2003. De bestaande service en verzekering zoals wij die kenden op de Micropoint notebooks blijft gewoon gehandhaafd. Micropoint streeft er naar om vrijdag 13 februari een monteur naar de UT te sturen om de nodige reparaties uit te voeren.

Dit topic is gesloten.