if broken it is, fix it you should
Ik heb hetzelfde probleem. Het maakt verder niets uit, maar het staat zo slordig. Ik zou niet weten wat de oorzaak is.
Het maakt dus wel uit, maar de oorzaak heb ik nog niet gevonden dus weet ik ook niet of het ernstig is.Wekkel schreef op 31 maart 2004 @ 09:41:
Ik heb hetzelfde probleem. Het maakt verder niets uit, maar het staat zo slordig. Ik zou niet weten wat de oorzaak is.
Ik heb dit met mijn HP620 ook wel eens (met een oudere activesync), maar bij mij komt in activesync dan altijd waarschuwing dat er 'unresolved items' zijn met een klickable link naar 'resolve'. Als ik daar dan heen ga zie ik welke files het probleem geven.elgringo schreef op 31 maart 2004 @ 09:58:
[...]
Het maakt dus wel uit, maar de oorzaak heb ik nog niet gevonden dus weet ik ook niet of het ernstig is.
Maar de oorzaak is dan niet altijd duidelijk. Vaak is het echter dat het file aan de ene of andere kant nog open staat.
[ Voor 4% gewijzigd door Maasluip op 31-03-2004 10:05 ]
Signatures zijn voor boomers.
een file, en resolven kan nietdCY schreef op 31 maart 2004 @ 10:01:
Email item..? of calandar item..?
Je moet in Active Sync even Tools -> Options kiezen en dan bij het tabje Rules nog even het unresolve weghalen. Ik heb 'm op desktop volgen gezet en nu is alles oke
Pagina: 1