if broken it is, fix it you should
Verwijderd
Hard-reset... je bent alles kwijt... dus je moet je ducomenten wel even back-uppen...
succes er verder mee
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
ZO lekker advies zeg !Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 08:34:
Er is een gratis alternatief...
Hard-reset... je bent alles kwijt... dus je moet je ducomenten wel even back-uppen...
succes er verder mee
Ik heb ff ge-googled, maar ik kon zo snel niet een freeware versie vinden voor de Pocket PC
Maar mocht je op de desktop al een scanner hebben ben je op zich aardig ingedekt
[ Voor 14% gewijzigd door Gunner op 31-03-2004 08:43 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Jahe...en als je een beetje gelk hebt zie je virus er nog bij....dus schiet het geen ene bal op...dus je moet je ducomenten wel even back-uppen...
Kan je de pda op een of andere mannier niet via je PC scannen? via je docking station?
[ Voor 1% gewijzigd door LoBbY_1 op 31-03-2004 08:57 . Reden: typo'(s) ]
Een echte golver is nooit uitgeput
een beetje virus scanner scant toch alle bestanden die door het systeem worden opgeroepen? Lijkt me dus ook dat je hier al een groot gedeelte mee afvangtLoBbY_1 schreef op 31 maart 2004 @ 08:47:
Kan je de pda op een of andere mannier niet via je PC scannen? via je docking station?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Van de virusscanner op je PC hoef je niet veel te verwachten denk ik. Ten eerste denk ik niet dat een PC scanner de signatures van PDA virussen in zich heeft, ten tweede scant de PC niet op de PDA zelf, maar alleen de bestanden die gesynchroniseerd worden.
Overigens denk ik dat de kans op een virus niet zo groot is. McAfee voor Palm bijvoorbeeld scant al jaren op maar drie virussen, waarvan er een de EICAR testfile is. En die andere twee zijn nog nooit in het wild gezien...
typo
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Pocketpc 2003.Vunzz schreef op 31 maart 2004 @ 08:54:
De vraag blijft ondertussen om welk OS het gaat, PalmOS, Symbian, Linux, PocketPC, EPOC?
Van de virusscanner op je PC hoef je niet veel te verwachten denk ik. Ten eerste denk ik niet dat een PC scanner de signatures van PDA virussen in zich heeft, ten tweede scant de PC niet op de PDA zelf, maar alleen de bestanden die gesynchroniseerd worden.
Overigens denk ik dat de kans op een virus niet zo groot is. McAfee voor Palm bijvoorbeeld scant al jaren op maar drie virussen, waarvan er een de EICAR testfile is. En die andere twee zijn nog nooit in het wild gezien...
edit:
typo
Die pocket pc versie van nav en mcafee staat op het systeem en scannen via het docking station. Gewone nav kan dit niet omdat mobile deveice (in deze computer) niet geopend kan worden.
Ik weet ook niet of het een virus is, maar 1 kan telkens 1 word document niet synchroniseren en nav pop dat altijd omhoog....
Hoe is het bestand op je PDA gekomen, heb je het op je PDA gemaakt, of heeft iemand het bijvoorbeeld naar je gebeamt?
Het mooiste zou zijn als je kan testen wat er gebeurd als je het betreffende docje delete, maar ik weet natuurlijk niet hoe belangrijk het is, of hoe snel je het over kan typen.
Dat documentje is nu niet meer het probleem. Maar wat mbt de andere documenten en files op de pda?Vunzz schreef op 31 maart 2004 @ 09:03:
Het klinkt alsof er in dat Word document een PC virus zit.
Hoe is het bestand op je PDA gekomen, heb je het op je PDA gemaakt, of heeft iemand het bijvoorbeeld naar je gebeamt?
Het mooiste zou zijn als je kan testen wat er gebeurd als je het betreffende docje delete, maar ik weet natuurlijk niet hoe belangrijk het is, of hoe snel je het over kan typen.
Een echte golver is nooit uitgeput
in die docjes zit het dus niet meerLoBbY_1 schreef op 31 maart 2004 @ 09:16:
Kan je die docjes niet over zetten naar je pc en gewoon scannen?
Nee dus, zoals ik heb vermeld.......RiCkY82 schreef op 31 maart 2004 @ 10:02:
Kan je niet op normale pc virusscanner installeren en dan je PDA erop aansluiten en gewoon hele bestandsstructuur van je PDA vanaf je normale PC afscannen? Zou toch moeten kunnen lijkt me zow
En als je dan Total-commander met mobile-device plugin gebruikt? Daarmee kan je ook je ppc lezen en dan gewoon het hele file-system naar je pc kopieren... dan zou je het toch echt moeten kunnen scannen...
Verwijderd
http://download.com.com/3....html?qt=virus&tg=dl-2005