Lijkt me wel, mijn 650 loopt op dezelfde snelheid bij 1.65V (op 'n BX). Wat voor geheugen gebruik je (PC100/133)? Wat gebeurd er precies als je de FSB op 133MHz zet (en de PCI/AGP op de normale 33/66MHz stand).
Afhankelijk daarvan zou je eventueel de spanning een beetje kunnen ophogen (1.75V) of PC133 ram moeten ritselen.
Afhankelijk daarvan zou je eventueel de spanning een beetje kunnen ophogen (1.75V) of PC133 ram moeten ritselen.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
als ik em hoger zet geeft ie fout meldingen vlak voor ie windhoos gaat opstarten. Ik heb 100 MHz geheugen, maar ook met 133 MHz geheugen (ff getest te leen van de baas) gaat ie ook niet hoger. De PCI/AGP snelheid kan ik niet instellen op de normale 33/66MHz stand. Ik ga ff kijken of die verder wil op 1,75 V, maar ik betwijfel ut. Oh ja wat kan ik beter gebruiken Sandra of me bios om de temperatuur te bekijken Sandra geeft nl hogere waardes dan me bios.:?
ff geprobeerd op 1,75V met een fsb van 129 of 133 geeft windhoos foutmeldingen iets van NT kern ofzow:(
ff geprobeerd op 1,75V met een fsb van 129 of 133 geeft windhoos foutmeldingen iets van NT kern ofzow:(
Hmm, ik zou haast denken dat het toch een geheugenprobleem is (door die kernel foutmeldingen). Je hebt de CL settings niet te hoog staan? Volgens mij hoef je je niet druk te maken om de cpu temp. deze mag wel 80 C worden (hoewel niet gewenst). Maar je kan ook gewoon pech hebben dat de 700 niet hoger wil. Is het overigens een recente 700? De eersten wilden niet allemaal zo hoog.
typo
typo
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
sja ut is een gloedjenieuwe. had ik nu een weekje gewacht op me werk we hebben nu een aantal Costa Rica's! maar ja k heb trouwen 100 MHz geheugen. De snelheid ken ik in me bios op 100 en 133 zetten cas staat op 3 
Oh ja de temp komt niet boven de 40 graden uit na drie keer 3dmark2000
Oh ja de temp komt niet boven de 40 graden uit na drie keer 3dmark2000
Als het gloednieuw is wil het niet betekenen dat je het beter kunt O/C'en, mischien heb jij pech en een van die non-O/C-bare PIII's?
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Ik had het zelfde probleem, mijn P3700 hing ook op 868, nu staat hij op 966
. Ik heb de mogelijkheid gehad om mijn oude mobo voor niks om te ruilen voor een ander. Ik had eerst een Refdox
en nu een Shuttle van Spacewalker. Ik heb er een GoldenOrb op zitten en mijn videokaart er uit gehaalt voor Geforce 2MX en PC133 RAM erin gezet dat met een FSB van 138MHz nog steeds op cas2 staat.
Pagina: 1