Dit is waarschijnlijk leuk nieuws. Ik las in een duits blad dat de supermarktketen, die goedkoper is dan de aldi en ook op enkele plaatsen in Nederland zit, komt volgend jaar november met een 1,2 Ghz laptop voor onder de 2500 gulden. Dat noem ik nog eens goed nieuws.
volgend jaar november is dat waarschijnlijk een heel normale prijs voor zo'n laptop....
om nog maar te zwijgen over hoe slecht de rest van de componenten misschien is...
om nog maar te zwijgen over hoe slecht de rest van de componenten misschien is...
Verwijderd
Dat lijkt mij sterk want zo ver is intel nog niet met de P3 en die komen vorlopig nog niet in de laptops voor die snelheden, en de P4 vreet veel stroom dus die zien we voorlopig ook nie.
Maar de tijd zal het ons leren
Maar de tijd zal het ons leren
De volgende aldi pc zou volgen dat blad een 1,4 GHZ p4 worden, maar verder weet ik niets over specs; het zijn alleen maar aankondigingen, netzoals de specs van de xbox van microsoft en de nieuwe nintende spelcomputer.
In 2004 komt C1000 waarschijnlijk met een P-V 10,3 Ghz en 2GB Ram voor minder dan fl 1000,- bij aanschaf van 2 pakjes Blueband.......kan ik daar wat mee 
Maw zo'n aankondiging is leuk maar dan alleen als het ook al echt (bijna) te koop is en niet over een jaar of zo. Zulke gegevens zijn dan allang achterhaalt.
Maw zo'n aankondiging is leuk maar dan alleen als het ook al echt (bijna) te koop is en niet over een jaar of zo. Zulke gegevens zijn dan allang achterhaalt.
Volvo V70 D5 my2011
Pagina: 1