Hallo ik heb sinds vandaag ineens een probleem met mijn outlook. In de mailtjes zie ik niet meer te staan? Maar ik kan wel een paperclib zien dat er een bijlage aan het mailtje zit. Klik ik nu op doorsturen dan zie ik deze bijlage wel. Oude mailtjes van gisteren of daarvoor zie ik ook niet meer zelfs geen text? Wat is hier het probleem?
Iemand een idee?
Dus ff in het kort: als ik op een mailtje ga staan dan zie ik een voorbeeld die leeg is open ik het mailtje dan heb ik t zelfde probleem. (Bijlage zijn niet zichtbaar als een grote paperclib in het voorbeeld venster)
Zeg ik doorsturen dan zie ik wel de bijlage maar als ik een oud mailtje doorstuur waarvan ik weet dat t text bevat zie ik nog niks.
Ik heb wel register medic gedraaid maar wat hij wiste ook al weer terug gezet.
BVD voor de antwoorden.
Iemand een idee?
Dus ff in het kort: als ik op een mailtje ga staan dan zie ik een voorbeeld die leeg is open ik het mailtje dan heb ik t zelfde probleem. (Bijlage zijn niet zichtbaar als een grote paperclib in het voorbeeld venster)
Zeg ik doorsturen dan zie ik wel de bijlage maar als ik een oud mailtje doorstuur waarvan ik weet dat t text bevat zie ik nog niks.
Ik heb wel register medic gedraaid maar wat hij wiste ook al weer terug gezet.
BVD voor de antwoorden.