Outlook expres laat niets zien?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb sinds vandaag ineens een probleem met mijn outlook. In de mailtjes zie ik niet meer te staan? Maar ik kan wel een paperclib zien dat er een bijlage aan het mailtje zit. Klik ik nu op doorsturen dan zie ik deze bijlage wel. Oude mailtjes van gisteren of daarvoor zie ik ook niet meer zelfs geen text? Wat is hier het probleem?
Iemand een idee?
Dus ff in het kort: als ik op een mailtje ga staan dan zie ik een voorbeeld die leeg is open ik het mailtje dan heb ik t zelfde probleem. (Bijlage zijn niet zichtbaar als een grote paperclib in het voorbeeld venster)
Zeg ik doorsturen dan zie ik wel de bijlage maar als ik een oud mailtje doorstuur waarvan ik weet dat t text bevat zie ik nog niks.
Ik heb wel register medic gedraaid maar wat hij wiste ook al weer terug gezet.
BVD voor de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:32

K-Jay

Klaas Jan

Heb je het nu over Outlook Express of Outlook? Dat zijn twee heel verschillende mail clients. Heb je al geprobeerd Outlook (Express) opnieuw te installeren? Heb je ingebouwde virusbeveiliging uitgeschakeld?
Misschien gaat het alleen om virusmailtjes en heeft je internetprovider ze dusdanig gefilterd dat alleen de lege body aankomt.

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:55

momania

iPhone 30! Bam!

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat over outlook express. En de virus instelling staat uit. Het probleem is van vandaag gisteren was alles perfect. Oude mails die gisteren nog werkte doen nu het zelfde.

Hier een klein voorbeeld (Nu hopen dat de koppeling naar t plaatje werkt bij een ander.) vergeten in de het plaatje te zetten ook geen text in mail.

http://65.54.184.250/cgi-...96ea5fcb1cb27696f1785b19e

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 00:28 . Reden: linkje toegevoegd naar plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:32

K-Jay

Klaas Jan

En wat was het resultaat van opnieuw installeren van OE?
Als ik op je link klik kom ik bij een 'please sign in' pagina van een of andere gratis e-maildienst. Werkt dus niet.

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Schakel als test ook je virusscanner even uit <-- maar zorg wel dat er dan geen besmette mail binnenkomt.
(even aangenomen dat je met virusinstelling niet je hele scanner bedoelt).

[ Voor 27% gewijzigd door F_J_K op 31-03-2004 08:01 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het probleem ook.
Ik gebruik Horde om mijn tweakers mail te lezen en zodra ik een mailtje krijg van @hotmail.com
dan moet ik de bijlage openen om de mail te lezen.
Erg vervelend ind, vraag me af of MS een instelling heeft veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:07
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 08:25:
Ik heb het probleem ook.
Ik gebruik Horde om mijn tweakers mail te lezen en zodra ik een mailtje krijg van @hotmail.com
dan moet ik de bijlage openen om de mail te lezen.
Erg vervelend ind, vraag me af of MS een instelling heeft veranderd.
Dat is niet hetzelfde probleem. Als hotmail iets veranderd heeft dan zou dat alleen op de nieuwe mailtjes zijn. De oude e-mail berichten staan immers al in je postvak in. De topicstarter heeft er ook last van bij oude e-mail berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:07
Ik quote even iemand uit een ander topic
jozy2002 schreef op 31 maart 2004 @ 10:53:
Dit klinkt erg als een virus, aangezien er opeens 3 topics over dit onderwerp zijn:

Outlook express laat email inhoud niet meer zien
Sommige Emails verdwenen in Outlouk
Outlook expres laat niets zien?(dit topic)

[ Voor 3% gewijzigd door Racemol op 31-03-2004 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja de oplossing staat op topic : Sommige Emails verdwenen in Outlouk.
Het deel van florax werkte bij mijn. Er word gezegt dat het een virus zou kunnen zijn maar deze heb ik niet gevonden via de site www.bitdefender.com
Maar toch meschien dat iemand aan deze virus scan online wat heeft.
(heb begrepen dat deze beter moet zijn dan norton online? Als iemand een nog betere heeft of vind dat bitdefender slecht is zeg t dan ff!)
Pagina: 1