Volgend probleem doet zich voor:
Vandaag windows opnieuw geinstalleerd,
Begin om 16:00 en denk "Dat heb ik toch wel binnen een uurtje gefixed" .
AMD 2400
Wireless DLINK kaart
A7N8X Deluxe moederboard
9600 PRO videokaart
DLink Air Xtreme G+ DWL520+ Wireless
Prob:
Allemaal leuk en aardig, ik Win2000 opnieuw installen. Alles ging puik. Totdat ik (zoals je al raad) bij mijn wireless lankaartje terecht kom. Hij installeerd wel, maar krijgt geen verbinding. Ik zoeken naar het probleem, installeerd die CD de WinME driver als "best compatible". Leuk.. ik denk het probleem gevonden te hebben ga ik de kaart de-installeren. Heel mooi schermpje krijg je dan, "u sure you want to deinstall". Uiteraard.. anders klik ik het niet aan. Ik klik op OK. Heel de comp slaat vast, moet met power on/off comp uit en aanzetten.
geprobeerd in safe mode te booten, me driver uninstallen, 2k driver erop te zetten.
na 12 keer de win2000 driver te hebben opnieuw geinstalleerd blijf ik dezelfde problemen krijgen... comp slaat vast als ik IP wil veranderen, ook als ik wil uninstallen.
Dan maar windows compleet herinstalleren.
Ok, nice... gedaan.. als eerst meteen de Win2000 driver geinstalleerd. Zelfde probleem
Compleet nieuwe driver dan?
Op de D-Link website staat een driver versie 3, mijn driver is versie 4.0.40.1,.. wederom geen succes.
XPdrivertje proberen ipv Win2000?
Wat een mooie blauwe schermen krijg ik hier
hardware probleempje misschien?
Lijkt me stug, als het --voordat ik het zaakje opnieuw installeerde-- gewoon correct werkte
Extra info:
-Als ik naar de LAN ga, als hij geinstalleerd is, staat er gewoon dat hij connected is. Op het accesspoint staat ook netjes dat ze contact met elkaar hebben.
-Vraag ik dan de status op van de LAN, krijg ik 108 verzonden 0 ontvangen... met een beetje geluk staat er soms 140 verzonden, maar vooralsnog 0 ontvangen.
-Over ping hoeven we al helemaal niet te beginnen, request time out.
-Signalstrenght en Link staan op 80%, wat voorheen ook het geval was toen het gewoon werkte
-Zoals gezegt, bij IP veranderen, DISABLEN of Uninstallen... heel Win2000 vast.
Nice ... Duplex?
Staat standaard, leverde voorheen nooit problemen op
JA nu weet ik het... je stopt hem in een ander PCslot
Same shit
tevens volgende SP geinstalleerd:
http://download.microsoft...41bfecd095e/W2KSP4_EN.EXE
Vandaag windows opnieuw geinstalleerd,
Begin om 16:00 en denk "Dat heb ik toch wel binnen een uurtje gefixed" .
AMD 2400
Wireless DLINK kaart
A7N8X Deluxe moederboard
9600 PRO videokaart
DLink Air Xtreme G+ DWL520+ Wireless
Prob:
Allemaal leuk en aardig, ik Win2000 opnieuw installen. Alles ging puik. Totdat ik (zoals je al raad) bij mijn wireless lankaartje terecht kom. Hij installeerd wel, maar krijgt geen verbinding. Ik zoeken naar het probleem, installeerd die CD de WinME driver als "best compatible". Leuk.. ik denk het probleem gevonden te hebben ga ik de kaart de-installeren. Heel mooi schermpje krijg je dan, "u sure you want to deinstall". Uiteraard.. anders klik ik het niet aan. Ik klik op OK. Heel de comp slaat vast, moet met power on/off comp uit en aanzetten.
geprobeerd in safe mode te booten, me driver uninstallen, 2k driver erop te zetten.
na 12 keer de win2000 driver te hebben opnieuw geinstalleerd blijf ik dezelfde problemen krijgen... comp slaat vast als ik IP wil veranderen, ook als ik wil uninstallen.
Dan maar windows compleet herinstalleren.
Ok, nice... gedaan.. als eerst meteen de Win2000 driver geinstalleerd. Zelfde probleem
Compleet nieuwe driver dan?
Op de D-Link website staat een driver versie 3, mijn driver is versie 4.0.40.1,.. wederom geen succes.
XPdrivertje proberen ipv Win2000?
Wat een mooie blauwe schermen krijg ik hier
hardware probleempje misschien?
Lijkt me stug, als het --voordat ik het zaakje opnieuw installeerde-- gewoon correct werkte
Extra info:
-Als ik naar de LAN ga, als hij geinstalleerd is, staat er gewoon dat hij connected is. Op het accesspoint staat ook netjes dat ze contact met elkaar hebben.
-Vraag ik dan de status op van de LAN, krijg ik 108 verzonden 0 ontvangen... met een beetje geluk staat er soms 140 verzonden, maar vooralsnog 0 ontvangen.
-Over ping hoeven we al helemaal niet te beginnen, request time out.
-Signalstrenght en Link staan op 80%, wat voorheen ook het geval was toen het gewoon werkte
-Zoals gezegt, bij IP veranderen, DISABLEN of Uninstallen... heel Win2000 vast.
Nice ... Duplex?
Staat standaard, leverde voorheen nooit problemen op
JA nu weet ik het... je stopt hem in een ander PCslot
Same shit
tevens volgende SP geinstalleerd:
http://download.microsoft...41bfecd095e/W2KSP4_EN.EXE