Toon posts:

Fotowinkel te Nijmegen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goede, goedkope fotowinkel in Nijmegen.
Zelf woon ik in het dure België, maar volgende week gaat m'n vader voor enkele dagen naar Nijmegen.

Ik heb gezocht in de Goudengids, nijmegenonline.nl ,.... maar niet echt iets gevonden. Ik vond wel een dixons maar die is echt schandalig veel duurder als de doorsnee winkel (€449 voor een A80 ? Ik ken Belgische winkels waar hij goedkoper is)

Nu doe ik een beroep op jullie ervaringen.

Iemand een aanrader ?

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Ik neem aan dat je hier al eens gekeken hebt: http://www.tweakers.net/pricewatch

En je kunt hier eens kijken voor een pricewatch met kaartje:
http://www.prijsindex.net/show/onderdeel/onderdeelid=9327

(misschien ook een goed idee voor de T.net pricewatch? :))

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:02
Op Plein 44 zit een Combi, en precies diagonaal aan de andere kant van het plein zit ook een fotozaak. Beiden zijn echter niet bijzonder. Op de Van Welderenstraat zat er ook een vroeger, of die er nog zit...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

De Combi zal mijn keuze worden. Aardige mensen daar en ze weten veel hun spullen af.
Vaak valt er als je wat koopt daar nog wel een bijbehorende tas af te troggelen, of met korting dan :)

Weining ervaring met die ene naast de bios, daar op de hoek...

Verder kan ik me ook geen fotozaak in Nijmegen bedenken... Jah elk warenhuis zal wel toestellen verkopen. En de Dixons idd. Misschien Dynabyte, V&D?

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02 17:17
Combi op Plein44 is erg goed. Die op de Van Welderenstraat waar Dr. Strangelove het over heeft zit er ook nog steeds, maar volgens mij is dat niet echt een toko met nette prijzen. Die op de hoek van Plein44, naast de bioscoop dus, is erg duur. Dan kun je net zo goed naar Dixons gaan.

Naast het gemeentehuis (ingang Burchtstraat) zit ook een fotozaak die z'n winst vooral moet hebben van de pasfoto's (naast gemeentehuis, remember). Volgens mij is veel apparatuur daar ook redelijk betaalbaar.

Punctuality is the politeness of kings

• Jeroen 98675432
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09-2021
dreamscape schreef op 31 maart 2004 @ 13:43:

Naast het gemeentehuis (ingang Burchtstraat) zit ook een fotozaak die z'n winst vooral moet hebben van de pasfoto's (naast gemeentehuis, remember). Volgens mij is veel apparatuur daar ook redelijk betaalbaar.
Die zaak is idd redelijk goedkoop, en geeft hoge inruilprijzen op tweedehands spullen. Ik heb daar nog 350 euri gebeurd voor m'n G5 bij inruilen op een EOS300D. Erg veel tweedehands glaswerk ook voorraadig.
Pagina: 1