Weet er iemand waar ik een adaptor kan vinden zodat ik mijn simkaart in mijn PC kan uitlezen ? Deze functie bied de nieuwe Medion MD 8083 XL pc.
Anoniem: 70162
simkaart readers kun je op elke computerbeurs kopen, maar ik heb ze ook wel eens bij de intertoys in eindhoven gezien dus ik neem aan dat iedere computer toko ze kan bestellen.
maarreh: hoezo "biedt die medion die functie"? enige dat je nodig hebt voor zo'n adapter is een usb poort, me dunkt dat die medion dat heeft
maarreh: hoezo "biedt die medion die functie"? enige dat je nodig hebt voor zo'n adapter is een usb poort, me dunkt dat die medion dat heeft
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 70162 op 30-03-2004 23:42 ]
Ik ben al tijden bezig dat ding werkend te krijgen hoe denk jij dit te doen ?
Woei dit is gewoon gelukt (en dat is niet door het lezen van de readme
)
Woei dit is gewoon gelukt (en dat is niet door het lezen van de readme
[ Voor 34% gewijzigd door markvt op 31-03-2004 00:07 ]
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Het gaat niet om de reader zelf, maar om een adaptor, waarin ik mijn simmetje leg. Dat kaartje van 1 op 2 cm.
Heb je niet toevallig nog zo'n houder waar je originele kaartje inzat ik heb die van mij daar weer ingeklikt nu alleen nog de data zien te lezen op mijn pcabusimbal schreef op 30 maart 2004 @ 23:44:
Het gaat niet om de reader zelf, maar om een adaptor, waarin ik mijn simmetje leg. Dat kaartje van 1 op 2 cm.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Anoniem: 70162
ehm, bij elke simkaartabusimbal schreef op 30 maart 2004 @ 23:44:
ze worden nog altijd op credit card size geleverd, je hebt hem daar zelf uitgedrukt hoor...
///met stom dus ^^^
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 70162 op 30-03-2004 23:47 ]
Heb het hier werkend gekregen is op zich leuk spul om mee te spelen
Is dit wel betrouwbaar, ik wil mijn sim niet verliezen in de kaartreader.markvt schreef op 30 maart 2004 @ 23:45:
[...]
Heb je niet toevallig nog zo'n houder waar je originele kaartje inzat ik heb die van mij daar weer ingeklikt nu alleen nog de data zien te lezen op mijn pc
heb het hier net gedaan die simkaart klikt er zover in dat je eventueel zelf met een paperclip hem eruit kan halen.abusimbal schreef op 30 maart 2004 @ 23:54:
[...]
Is dit wel betrouwbaar, ik wil mijn sim niet verliezen in de kaartreader.
En er is niet genoeg ruimte dat je chip eruit kan " vallen "
OK, zal morgen eens proberen
Heb je speciale software nodig, bv. om je telefoonboek op te slaan ?
Nog iet OT, je zei dat je in het bezit was van de 8083. Heb jij ook problemen met Powercinema ?
zie abusimbal in "Problemen ALDI computer (Medion MD8083)"
Ik heb het hele powercinema eraf gegooid gebruik dat spul niet, zal het morgen eens installeren en proberen.abusimbal schreef op 31 maart 2004 @ 00:00:
Nog iet OT, je zei dat je in het bezit was van de 8083. Heb jij ook problemen met Powercinema ?
OK, ga mijne morgen halen
. (morgen in België
)
Op dit moment nog een 8008 (2.6) buiten defecte HD nooit geen problemen gehad.
Slaap wel.
Op dit moment nog een 8008 (2.6) buiten defecte HD nooit geen problemen gehad.

die 2 proggies:abusimbal schreef op 30 maart 2004 @ 23:59:
OK, zal morgen eens proberen![]()
C:\Program Files\Winbond Electronics Corp\Smart Manager\WbLogon.exe die starten, register, en die dan goedkeuren (later unregister kiezen als je hem eruit wilt halen!)
C:\Program Files\Winbond Electronics Corp\Smart Manager\GsmExplorer.exe
nadat je de smart card hebt geregistreerd kun je met die proggie je telefoonboek dumpen, werkt goed hier.
Anoniem: 80369
Als je een adapter zoekt moet je eens bij je lokale telecomzaak gaan vragen.
Of je besteld er een op www.conrad.nl
Artikelnr.: 967807 - 8B
Is een professionele adapterkaart voor alle GSM SIM kaarten
Ik werk zelf met een externe card reader van Towitoko en dat werkt perfect.
Software en alles krijg je erbij.
www.conrad.nl dus
Of je besteld er een op www.conrad.nl
Artikelnr.: 967807 - 8B
Is een professionele adapterkaart voor alle GSM SIM kaarten
Ik werk zelf met een externe card reader van Towitoko en dat werkt perfect.
Software en alles krijg je erbij.
www.conrad.nl dus
Pagina: 1