Toon posts:

[DOC] eventuele FAQ toevoeging?

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er wordt altijd gepraat over de mogelijkheden van Koper en Alluminium in 1 systeem, er zijn al vele discussies over geweest. Misschien is het een idee om hierover iets in de DOC-Faq te zetten ? Als het eventueel nodig is zou ik het stukje ook wel willen schrijven. :Y) (8>

Er staan al 2 regels info onder het kopje Problemen en Risico's, maar aangezien er elke keer weer vragen over zijn lijkt het me handig om er een apart kopje van te maken met een iets diepgaandere uitleg.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:49

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Kan je hiervoor geen moderator mailen :) ? Beetje magere topicstart voor een diepgaande LA discussie en via de mail zijn moderators je erg dankbaar dat je wat kan toevoegen aan de FAQ :)

* We Are Borg zou een mailtje typen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Inderdaad. stel maar een stukje op, en mail dat naar een van de DOC modjes, dan hoor je vanzelf wel of ze het wat vinden ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok tof, tnx

*neemt zich voor om morgen een mooi stukje te maken tijdens Scheikunde :9 *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Yep, stuur ons (DaBit, Twynn, en mij) een mailtje met je tekst, dan zien we of we het toe kunnen voegen aan de DOC faq :) Er zit sowieso een nieuwe DOC faq aan te komen, waar ik nu druk mee bezig ben ;)

DaBit en Twynn gaan het phase/change stuk onder handen nemen, en er zullen ook een heel stel nuttige links / DOC topics aan toegevoegd worden :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Oké !! Goed idee Me Whizkid... als je nog hulp nodig hebt met het stukje mag je me mailen :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1