Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

verbinding blnetooth met nokia 6600

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou oke ik zal het is opnieuw proberen.
Ik heb een nokia 6600 en ik heb voor dit toestel een bluetooth van sitecom gekocht, omdat ik graag me foto's wil overzetten op me pc en omdat ik me agenda synchroom wil laten lopen met me telefoon.
Ook wil ik melodietjes overhalen en volgens de handleiding van de nokia 6600 kan dat als je maar bluetooth heb.
Nu heb ik bluetooth geinstalleerd en de paarvorming met de bluetooth en de nokia 6600 dat lukt.
Maar als ik daarna in verbinding wil komen met pc en nokia 6600 dan geeft hij een error aan, terwijl ik de handleiding stap voor stap heb gedaan.
Nu wordt me gezegt dat het de router kan zijn die de poorten dicht houdt.
Nu is mijn vraag heeft iemand een suggestie wat ik kan doen om het aan de praat te krijgen.
Alvast bedankt voor de reactie.
Ik hoop dat ik nu wel duidelijk genoeg ben sorry voor het ongemak allemaal

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 15:07
Probeer dan meerdere keren achter elkaar verbinding te maken. Bij mij komt er ook eerst een paar keer een error om dan zomaar plots wel verbinding te hebben. Terwijl ik niets anders doe. :?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:27
Welke error is het juist?

De samenwerkking van de mRouter en de bluetooth van nokia is niet echt super namelijk...

[edit]
Oh ja, je kan het natuurlijk ook vragen in Nokia 6600 - Deel 3

[ Voor 33% gewijzigd door Fire69 op 09-04-2004 17:08 ]

Verwijderd

Moet je eventjes op de site van sitecom kijken. Je kunt alleen de bluetooth adapter gebruiken met het kortste bereik hoorde ik. Je moet dan een stuurprogramma bijwerken maar dat staat op de sitecom site. Ik heb er van het weekend ook problemen mee gehad.
Nu doet hij het nadat ik wat instellingen had veranderd. Ook moet je fftjes de nieuwste software downloaden van nokia en sitecom.

Succes