Toon posts:

Achtergrond licht weg pioneer DEH-P2500RB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hi folks, ff vraagje..
Ik was aan het rijden en wou mijn EQ-LOW wat lager zetten, dit deed ik blind omdat ik ff op de weg moest letten maar dat wou niet lukken (drukte op de verkeerde knop oid). Ik later weer kijken bleek ineens dat mijn achtergrond verlichting uit was :(
Ik stoppen op parkeerplaats om te kijken of ik het weer aan de praat kon krijgen maar dat wou niet lukken (van alles geprobeerd met en zonder lang vasthouden van toetsen). Nu is mijn vraag weet iemand toevallig hoe je het weer in moet schakelen, ik heb al op meerdere forums gekeken maar kan nergens wat vinden en in de handleiding staat het ook niet in........
Mijn radio is dus een Pioneer DEH-P2500RB

Thanx anyway ;)

• liosnel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-07 16:55
kan het niet zijn dat de lampies kapot zijn?? ooit gehad met een oude kenwood radio..... ?

Verwijderd

Topicstarter
liosnel schreef op 30 maart 2004 @ 22:27:
kan het niet zijn dat de lampies kapot zijn?? ooit gehad met een oude kenwood radio..... ?
lijkt me stug, zo van het een op andere moment?
de radio werkt verder prima

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-07 21:13
Het is dus door een toetsindruk gekomen. (toevallig niet HEEL hard gedrukt? :+ )

Waarschijnlijk staat het in de handleiding van de radio beschreven. Die zal ook wel online te vinden zijn (www.pioneer.com)

* Cereal heeft alleen maar ervaring met JVC radio's

Verwijderd

Topicstarter
Cereal schreef op 30 maart 2004 @ 22:29:
Het is dus door een toetsindruk gekomen. (toevallig niet HEEL hard gedrukt? :+ )

Waarschijnlijk staat het in de handleiding van de radio beschreven. Die zal ook wel online te vinden zijn (www.pioneer.com)
nee zei ik ook, het staat niet in de handleiding en dit is 1 van de weinige dingen waar ik nog hoop heb om het op te lossen..
Mocht het topic gesloten worden en iemand heeft toch nog een idee oid mag hij me altijd mailen @ Viper33_AT_xs4all_PUNT_nl

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 09:49 ]

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:29
Even heel klein offtopic tussendoortje. I.V.M. Spambotjes wil je dus echt NIET op dit forum je email adres zetten. Verstandiger is een 'pietje _at_ frutsel _punt_ com' ofzo, aangezien dat soort progseltjes dat niet herkennen ;)

Ticking away, the moments that make up a dull day

Verwijderd

Topicstarter
nog ff laatste reply, ik heb overal gezocht en ook heel wat
rondgevraagd maar ik kan er nergens wat over vinden
dus ik ben van mening dat de "lamp" gewoon defect is....
1 ding scheelt, er zit nog garantie op dus ik ga hem
binnenkort voor RMA aanbieden dus dat scheelt dan weer

Verwijderd

Topicstarter
ok nu dan echt de laatste, misschien intressant voor users met dezelfde radio... Het was dus echt een los contactje binnenin oid, is doorgesoldeerd en nu doet hij het weer prima dus als je dit een keer overkomt weet je wat er aan de hand is ;)
Pagina: 1