TrueGaming.nl - Gameserver & TeamSpeak server rental
compilen onder windows... dat zou je kunnen doen met de trial versie van visual studio .net (gratis bij ms)
maarja waarom moeilijk doen als het onder linux makkelijk kan
cygwin onder windows zou je kunnen gebruiken
[ Voor 11% gewijzigd door Zwelgje op 30-03-2004 22:12 ]
A wise man's life is based around fuck you
Zie ook een Kernel Compile Howto
ReemF was me voor.
[ Voor 33% gewijzigd door silentsnake op 30-03-2004 22:14 ]
Verwijderd
Bij mij blijft de vraag toch hangen, waarom zou je eigenlijk een Linux kernel _willen_ compilen onder Windows
nou ik kan me voorstellen dat de linux doos een oude p75 is met 16mb ram, en dan ga je daar niet op compilenVerwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 22:15:
Ik denk dat het ook voor je Linux kennis beter is als je een nieuwe kernel compiled onder Linux![]()
Bij mij blijft de vraag toch hangen, waarom zou je eigenlijk een Linux kernel _willen_ compilen onder Windows
dat doe je dan op de quad Xeon doos (running windows
A wise man's life is based around fuck you
Alleen dan wel VIA SSH op mijn Linux bak
Is dat ongeveer wat je wilde horen? Of wilde je echt letterlijk op je eigen machine compileren en dan op de andere machine installeren
maar dan nog 1 vraagje hoe bak ik hem dan weer in een linux installatie cd ?
[ Voor 26% gewijzigd door iktinos GZ op 30-03-2004 22:21 ]
Onder Windows compileren lijkt me erg vaag, maar onmogelijk is het misschien niet (met cygwin ofzo). In ieder geval zal dat vele malen moeilijker zijn dan onder Linux een kernel compilen.
Heel ander punt: waarom wil je een kernel compilen? Als je denkt dat dit noodzakelijk is voor een snel systeem, kun je je de ellende beter besparen. Aangezien je ook niet vermeldt welke distributie je gebruikt en om welke versies het dan wel zou gaan is dit nogal een nutteloos topic, ook daarom gaat 'ie dicht.
Dit topic is gesloten.
![]()