savvy belt niet meer...

Pagina: 1
Acties:

• Moons
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:32
Mijn ouders hebben een Philips Savvy mobiel. Sinds vanavond doet hij het niet goed meer: Hij kan wel gebeld worden, maar hij kan niet zelf meer bellen. Als je dat probeert, dan kiest hij het nummer wel (dat laat het display zien), maar er komt geen verbinding tot stand, en hij maakt ook geen enkel geluid. Hij heeft nog een half volle batterij, en de qua netwerk ook iets van drie streepjes...

Ik heb al geprobeerd hier op GoT iets te vinden, en de telefoon al uitgezet, accu + sim eruit, en dan weer aangezet. Dat hielp niets.

tnx alvast voor de hulp

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
en met een andere simkaart erin?
of simkaart in andere telefoon?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Verwijderd

welke provider? Heb wel eens hetzelfde gehad, was gewoon een storing bij orange :)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 08:13

job

Heb je het al geprobeert met een andere simkaart?

edit: te laat :)

[ Voor 17% gewijzigd door job op 30-03-2004 21:53 ]

• Moons
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:32
sim omgewisseld, en nog wat dingen die jullie zeiden geprobeerd, en opeens doet-ie het weer. Waarom weet ik niet, maar ja, dat maakt ook niet uit. Ouders zijn weer blij iig.

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:57
o2h schreef op 30 maart 2004 @ 22:28:
sim omgewisseld, en nog wat dingen die jullie zeiden geprobeerd, en opeens doet-ie het weer. Waarom weet ik niet, maar ja, dat maakt ook niet uit. Ouders zijn weer blij iig.
mischien zat er een beetje vuil op.... zucht een savvy wat een telefoon

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Verwijderd

wouter37 schreef op 30 maart 2004 @ 22:30:
[...]

mischien zat er een beetje vuil op.... zucht een savvy wat een telefoon
Tjah mijn ouders hadden dit probleem ook; en ook met een Savvy ;) Toen had ik ook even wat ''gekloot'' en na de simkaart eruit te hebben gehaald en 3maal de telefoon in de lucht te hebben gegooid en opgevangen te hebben deed hij het weer vrolijk >:) . Tjah die telefoon is eigenlijk nog best grappig hij kan bellen en ehm......SMS'en en verder niet. Echt een telefoon waar een telefoon voor gemaakt is :9

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:57
maar doordat het een telefoon is heeft hij wel een heeel lange standbij tijd

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Pagina: 1