Philips FR976 kapot, is hier iets zelf aan te doen?

Pagina: 1
Acties:

• Upper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:37
Sinds een jaar of 2 heb ik de FR976. Heeft het altijd prima gedaan, maar sinds kort heb ik het volgende probleem:

Met mijn afstandsbediening kon ik schakelen tussen de verschillende inputbronnen. Dit werkt echter niet meer. Mijn versterker reageert alleen op DVD input. Op TV en tuner (de meest gebruikte opties) reageert hij niet. De afstandsbediening zelf werkt wel, want als ik de versterker handmatig verwissel van bron, reageert de rest van de versterker wel. (kanalen kunnen geswitched worden bij bijvoorbeeld tuner, of tv reageert op tv). Ook werkt het volume via mijn afstandsbediening niet meer. Het lijkt erop dat iets in de versterker het begeven heeft.

Weet iemand hier of hier zelf iets aan te doen is, of kan ik dit beter aan een expert overlaten. En zo ja, enig idee wat mij dit gaat kosten?

Via google of de search hier heb ik helaas niets weten te vinden.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:46

The Eagle

I wear my sunglasses at night

klinkt mij meer alsof je AB een betje stuk is. Wat als je het met een andere AB probeert?

Edit: Wat je ook kunt doen is gewoon de servicelijn van Philips Nederland bellen...misschien dat die er meer van snappen.

[ Voor 42% gewijzigd door The Eagle op 30-03-2004 21:10 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Upper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:37
Zou wel vreemd zijn als mijn AB kapot is, aangezien ik ook op dezelfde knoppen op mijn AB moet drukken als ik er een ander apparaat mee wil bedienen. Het is namelijk een multifunctionele AB die ik voor al mijn apparaten gebruik. Bron kiezen doe ik door de betreffende knop langer ingedrukt te houden. Wil ik alleen mijn AB voor bijvoorbeeld TV gebruiken druk ik deze knop slechts kort in. Dit werkt dus wel gewoon.