Ik ben net aan het klooien geweest om via GPRS van T-Mobile te kunnen internetten (irc, icq, web, je kent het wel..) op mijn PDA (PPC) via mijn mobiel. Via een tutorial van PocketPCClub heb ik dit allemaal netjes aan de praat gekregen.
Hierna (jaja, eerst proberen
) ging ik kijken naar de kosten hiervan bij mijn provider (T-Mobile). Het lijkt kakkend duur, dus wilde ik het even voorleggen:
Op deze helpdesk pagina met de tariefdiensten lees ik het volgende over de standaard tarieven:
T-Mobile GPRS (Internet): € 0,98 per 100 KB (je betaalt per 100 KB*)
Het * symbool wordt helaas niet uitgelegd.
Op de pagina 'Tariefplannen', lees ik in de voorwaarden van T-Mobile Data voordeelbundels het volgende:
Weet dus iemand de exacte voorwaarden van GPRS Internet via T-Mobile zonder voordeelbundel?
Hierna (jaja, eerst proberen
Op deze helpdesk pagina met de tariefdiensten lees ik het volgende over de standaard tarieven:
T-Mobile GPRS (Internet): € 0,98 per 100 KB (je betaalt per 100 KB*)
Het * symbool wordt helaas niet uitgelegd.
Op de pagina 'Tariefplannen', lees ik in de voorwaarden van T-Mobile Data voordeelbundels het volgende:
Gelden deze voorwaarden ook voor het standaard tarief? Zo ja, dan bel je elke dag (elk etmaal) dus standaard 1 euro kwijt als je maar enkele KB's verbruikt hebt.T-Mobile berekent je GPRS gebruik per hele eenheden van 100 KB. Je gebruik wordt in Nederland elk etmaal vastgesteld en naar boven afgerond op 100 KB of een veelvoud van 100 KB.
Weet dus iemand de exacte voorwaarden van GPRS Internet via T-Mobile zonder voordeelbundel?