Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug/Feature] ">>"-knop naar laatste pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als je op een pagina van een topic bent, wat niet pagina 2 is, dan heb je niet alleen de standaard één-pagina-verder-of-terug-navigatie-knopjes maar ook deze:

HTML:
1
2
3
<input type="button" value="&lt;&lt;" 
onclick="window.location.href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/890499/0'"
 class="forumsubmit">

"<<" dus. Daarmee ga je naar de 1e pagina.

Vroegâh was er echter ook een ">>" als ik het goed heb, waarmee je naar de laatste pagina gaat. Deze is echter tegenwoordig afwezig.

Heeft dit een reden of is deze toevallig vergeten? :? Het lijkt mij om consequent te zijn dat ie er wel zou moeten zitten :)

[ Voor 11% gewijzigd door Osiris op 30-03-2004 20:05 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

ik kan me niet herinneren dat dat er ooit ingezeten heeft hoor; of het moet een kortstondig experiment zijn geweest. Ik had een goede reden om het niet te implementeren, maar weet niet meer hoe het nou ook alweer precies zat...

Intentionally left blank

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
crisp schreef op 31 maart 2004 @ 19:02:
Ik had een goede reden om het niet te implementeren, maar weet niet meer hoe het nou ook alweer precies zat...
Ik weet het ook niet :P 8)7 :Y)

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
OK, call me stupid, maar ik zie die hele << ook niet nu?
Ik heb alleen een <= voor vorige...

Overigens zie ik het nut van >> niet in, je hebt al het laatste nummer en ook nog de last optie.

[ Voor 55% gewijzigd door Voutloos op 31-03-2004 22:08 ]

{signature}

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

<< zie je pas vanaf pagina 2 (of was het nou pagina 3) - je kan merken dat ik met textlinks werk :P

[ Voor 56% gewijzigd door crisp op 31-03-2004 22:09 ]

Intentionally left blank

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
crisp schreef op 31 maart 2004 @ 22:08:
<< zie je pas vanaf pagina 2 (of was het nou pagina 3) - je kan merken dat ik met textlinks werk :P
Ik heb alleen <= (kleiner of gelijk aan teken) dan, en die gaat 1 nummer terug en niet naar pagina /0. :?

Ook het gemis van een terug naar pagina /0 bahalve het cijfer klikken vind ik niet erg, maar ik kan het niet hebben als Osiris een knopje meer heeft. :P

[ Voor 26% gewijzigd door Voutloos op 31-03-2004 22:13 ]

{signature}

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.