Even een keer geen vraag maar een tip om de database aan te vullen 
MP3 Sushi is een aanvulling op iTunes waarmee je makkelijk een streampje kan opzetten die door je aangegeven muziekmappen 'shuffle'd', handig voor je werk/school.
Wat echter nog mooier is is de mogelijkheid zelf te selecteren welke nummers je afspeelt. Het progje flanst een webpagina'tje in elkaar waar waar je o.a. de MP3/ID3 info kan lezen, en uiteraard per nummer of album kan afspelen.
De shuffle stream gaat over poort 8010, en de pagina draait op poort 8888.
FF je router instellen, Sushi installeren en je bent ready to go.
Voor de Appelaars onder ons dus, Sushi is voor 10.2 en 10.3 beschikbaar.
Is het legaal ? - Ja, het is freeware
Kom op, waar down ik het dan ??! - Klik :>
Ik kende het programma vanmiddag nog niet, 10 minuten later werkte het, vandaar dat ik het een topic waard vond om het te sharen
MP3 Sushi is een aanvulling op iTunes waarmee je makkelijk een streampje kan opzetten die door je aangegeven muziekmappen 'shuffle'd', handig voor je werk/school.
Wat echter nog mooier is is de mogelijkheid zelf te selecteren welke nummers je afspeelt. Het progje flanst een webpagina'tje in elkaar waar waar je o.a. de MP3/ID3 info kan lezen, en uiteraard per nummer of album kan afspelen.
De shuffle stream gaat over poort 8010, en de pagina draait op poort 8888.
FF je router instellen, Sushi installeren en je bent ready to go.
Voor de Appelaars onder ons dus, Sushi is voor 10.2 en 10.3 beschikbaar.
Is het legaal ? - Ja, het is freeware
Kom op, waar down ik het dan ??! - Klik :>
Ik kende het programma vanmiddag nog niet, 10 minuten later werkte het, vandaar dat ik het een topic waard vond om het te sharen
Screw you guys, I'm goin' home! >_>