Sinds ik een nieuwe computer heb (de Aldi P4, 3GHz) krijg ik regelmatig de melding "koppeling met MXStream is mislukt" en is mijn internetverbinding verbroken. Wanneer ik handmatig opnieuw wil verbinden krijg ik de melding "bezig met verbinding maken met 10.0.0.38" maar verbinding maken ho maar. Als ik een paar minuten wacht en opnieuw handmatig verbinding maak krijg ik wel de "bezig met het controleren van de gebruikersnaam en wachtwoord"-boodschap waarna ik weer verbinding heb.
Herkent iemand deze irritante verbreking met het tijdelijk niet kunnen verbinden? Het ligt 100% niet aan XS4ALL want ik heb er nooit eerder last van gehad.
Verder nog iets waar ik grijze haren van krijg. Op mijn vorige computer had ik het zo dat wanneer ik Outlook Express opstarte hij automatisch verbinding met XS4all maakte. Nu kan ik werkelijk nergens terugvinden wat ik daarvoor heb aangevinkt. Zelfs het MXStream icoontje in de startupfolder plaatsen met het daarbijbehoorende aan- en uitvinken (zoals ergen in de FAQ staat) leidt er niet toe dat bij de Windows opstart ook automatisch de verbinding tot stand komt.
Hoe maak ik automatisch een verbinding wanneer ik OE of Windows opstart?
Herkent iemand deze irritante verbreking met het tijdelijk niet kunnen verbinden? Het ligt 100% niet aan XS4ALL want ik heb er nooit eerder last van gehad.
Verder nog iets waar ik grijze haren van krijg. Op mijn vorige computer had ik het zo dat wanneer ik Outlook Express opstarte hij automatisch verbinding met XS4all maakte. Nu kan ik werkelijk nergens terugvinden wat ik daarvoor heb aangevinkt. Zelfs het MXStream icoontje in de startupfolder plaatsen met het daarbijbehoorende aan- en uitvinken (zoals ergen in de FAQ staat) leidt er niet toe dat bij de Windows opstart ook automatisch de verbinding tot stand komt.
Hoe maak ik automatisch een verbinding wanneer ik OE of Windows opstart?
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford