Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Niemand een idee?
Ik zag ergens een filmpje waarin de nieuwe de_aztec voor Counterstrike gedemonstreerd werd... En dat was gedaan met zo'n programma, zou het niet anders weten...
*edit* typo
Ik zag ergens een filmpje waarin de nieuwe de_aztec voor Counterstrike gedemonstreerd werd... En dat was gedaan met zo'n programma, zou het niet anders weten...
*edit* typo
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
tv out op vcr en dan weer terug via video in ?
.
gewoon de TV-OUT van je PC naar de TV-IN van andere PC 
Ken iemand die zo zn w2k "remote" installde! gewoon een switch tussen je keyboard/muis en installen maar
en dat beeld kan je dan weer capturen!
Leuk krijg je op internet filmpjes van "hoe install ik w2k" > zo dus <
Ken iemand die zo zn w2k "remote" installde! gewoon een switch tussen je keyboard/muis en installen maar
Leuk krijg je op internet filmpjes van "hoe install ik w2k" > zo dus <
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
nee, er is net zo'n proggie als hypersnap voor filmpjes, hypercam
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Eeeeeeeh, Tv out, tv in, heb ik allemaal niet 
Enne hypercam zuigt, die is niet geschikt voor iets anders dan wat er op je desktopje gebeurt (dus geen Counterstrike.)
Naja jammer dan
Dat gedoe met tvin/out lijkt mij dan ook de enige oplossing, maar dat kan ik helaas niet realiseren.
Enne hypercam zuigt, die is niet geschikt voor iets anders dan wat er op je desktopje gebeurt (dus geen Counterstrike.)
Naja jammer dan
Dat gedoe met tvin/out lijkt mij dan ook de enige oplossing, maar dat kan ik helaas niet realiseren.
jah, pech dan
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Vroeger heb ik met hypercam in Unreal in een window een filmpje gemaakt, ging goed.
Alleen zoek ik nu ook een programma waarme je movies kan maken van Direct3D apps e.d. fullscreen uiteraard.
Die beelden van je videokaart naar je monitor kunnen toch wel onderschept worden??
Alleen zoek ik nu ook een programma waarme je movies kan maken van Direct3D apps e.d. fullscreen uiteraard.
Die beelden van je videokaart naar je monitor kunnen toch wel onderschept worden??
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Pagina: 1