Programma voor AVI capture van bijv. Counterstrike

Pagina: 1
Acties:

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Tsja dat is dus wat ik wil.

Het probleem is, dat de capture programma's die ik gevonden heb (o.a. op download.com) zeer brak zijn, en niets capturen buiten Windows zelf, laat staan dus een Direct3D of OpenGL applicatie.

Daarentegen biedt Hypersnap weer wat mogelijkheden op dat gebied, maar die maakt weer alleen screenshots en geen filmpjes.

Iemand een idee hoe ik dit aan moet pakken? Welk programma heb ik nodig?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
Niemand een idee?

Ik zag ergens een filmpje waarin de nieuwe de_aztec voor Counterstrike gedemonstreerd werd... En dat was gedaan met zo'n programma, zou het niet anders weten...

*edit* typo

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-08 21:06
tv out op vcr en dan weer terug via video in ?

.

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:28

MaxxMark

HT is Tof!

gewoon de TV-OUT van je PC naar de TV-IN van andere PC :)

Ken iemand die zo zn w2k "remote" installde! gewoon een switch tussen je keyboard/muis en installen maar :P en dat beeld kan je dan weer capturen!

Leuk krijg je op internet filmpjes van "hoe install ik w2k" > zo dus < :) :)

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 22:46

ALH

nee, er is net zo'n proggie als hypersnap voor filmpjes, hypercam :?

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• Captain Pervert
Eeeeeeeh, Tv out, tv in, heb ik allemaal niet |:(

Enne hypercam zuigt, die is niet geschikt voor iets anders dan wat er op je desktopje gebeurt (dus geen Counterstrike.)

Naja jammer dan :'(
Dat gedoe met tvin/out lijkt mij dan ook de enige oplossing, maar dat kan ik helaas niet realiseren.

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 22:46

ALH

jah, pech dan ;(

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:24

me1299

$ondertitel

Vroeger heb ik met hypercam in Unreal in een window een filmpje gemaakt, ging goed.

Alleen zoek ik nu ook een programma waarme je movies kan maken van Direct3D apps e.d. fullscreen uiteraard.

Die beelden van je videokaart naar je monitor kunnen toch wel onderschept worden??

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Pagina: 1