Toon posts:

w2k server probleem met Isass.exe, tcc4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een w2k server draaien met Totaal traffic control 4.0 draaien.
Had probleem op het netwerk dat iedereen master browser wou zijn dus ik dacht laat ik activedirectory installeren, om meer over wicht te krijgen op het netwerk, na instellen van de activedirectory moest ik reboten om het netwerk rond te snuffelen, tijdens de reboot kreeg ik de volgende fout melding:

Isass.exe met 0xc0000063 melding. En blijft nu in lus hangen.
Kan wel in safemode komen. Heeft iemand er ervaring mee om dit verhelpen?

P.s heb al op google gezocht, daar hebben ze alleen over een trojan maar dat is het niet heb ik al uit gezocht

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:50

momania

iPhone 30! Bam!

Hoe heb je uitgezocht dat het geen trojan is? Welke tools heb je gebruikt daarvoor?

Hoe heb je verder je AD 'ingesteld' :?

En welkom op GoT nog :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

code:
1
2
3
4
5
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Browser\Parameters]
"IsDomainMaster"="FALSE"
"MaintainServerList"="Auto"

Die twee keys waren genoeg om je BrowseWar te beeindigen, om daar nou AD voor te installeren?
[edit]
Safe mode opstarten, TCC verwijderen en opnieuw opstarten al geprobeerd?

[ Voor 21% gewijzigd door alt-92 op 30-03-2004 21:18 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de replays,

Het volgend was er aan de hand omdat ik totaal traffic control heb draaien had ik ook sql geinstalleerd. en als je ad wilt installeren dan wilt ad user herschrijven en rechten opnieuw aan maken. maar aangezien de user al bestaat. Crast ad bij eerst keer opstarten. Dus eerst ad installeren voor je sql enzo er op zet :)

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-05 09:20

mutsje

Certified Prutser

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 10:14:
bedankt voor de replays,

Het volgend was er aan de hand omdat ik totaal traffic control heb draaien had ik ook sql geinstalleerd. en als je ad wilt installeren dan wilt ad user herschrijven en rechten opnieuw aan maken. maar aangezien de user al bestaat. Crast ad bij eerst keer opstarten. Dus eerst ad installeren voor je sql enzo er op zet :)
Misschien eerst testen voordat je klakkeloos Active Directory gaat installeren.... zeker omdat je een simpele "browseroorlog" hebt 1 computer wint de election en de rest wordt slave.........

Verwijderd

Topicstarter
hehe, Ja al doende leert men :) maar vraagje?

Hoe kan je dat van te voren testen, is toch kwestie van gewoon doen en kijken wat er gebeurt?
Pagina: 1