Even kort mijn netwerk schetsen ...
Thuis heb ik 2 PC's. Staan niet zo ver uit elkaar en gebruik nu als modem een Speed Touch Home. Deze heb ik aangekocht bij Belgacom die me voorziet van mn internetaansluiting (ADSL). Router die internet zonder problemen verdeelt is mn oude SMC7004ABR EU.
Ben heel tevreden over mn netwerk, maar ik zou nu draadloos internet willen doordat ik in de loop van deze zomer een lappie ga aanschaffen en dat moet draadloos. Daarom zou ik een 3Com 8700 willen aanschaffen.

3Com 8700
Vragen:
Thuis heb ik 2 PC's. Staan niet zo ver uit elkaar en gebruik nu als modem een Speed Touch Home. Deze heb ik aangekocht bij Belgacom die me voorziet van mn internetaansluiting (ADSL). Router die internet zonder problemen verdeelt is mn oude SMC7004ABR EU.
Ben heel tevreden over mn netwerk, maar ik zou nu draadloos internet willen doordat ik in de loop van deze zomer een lappie ga aanschaffen en dat moet draadloos. Daarom zou ik een 3Com 8700 willen aanschaffen.

3Com 8700
Vragen:
Alvast bedankt* Zal de Access Point kunnen aangesloten worden op mijn Modem? Ikzelf dacht dmv een cross-over cable te trekken van mijn router naar de 3Com 8700 zodat die dan het internet mooi verdeelt ...
* Ook heb ik nog een PS2 staan die van internet zou moeten voorzien worden ... Hoe kan ik dit draadloos doen verlopen?
* Zijn er nog andere dingen die ik vergeet .....
[ Voor 3% gewijzigd door nvidia op 30-03-2004 18:39 . Reden: URL ingevoegd! ]
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov