17 jaar oude Philips Matchline kapot?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yoow dudes,

Eventjes een vraagje, over deze tv. Mijn oma heeft deze matchline dus al 17 jaar. Verder nooit problemen mee gehad. Alleen nu opeens. De tv kan opeens Nederland 1, 2 en 3 niet meer ontvangen.

Dus ik vraag me af, is het gedaan met deze tv of ligt het aan iets anders?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:01

Sjaak_Afhaak

Bleh!

misschien heeft de kabelaar de frequenties veranderd?? heb je de tv al laten zoeken?

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obliterator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07 15:12
Konden TV's 17 jaar geleden al zoeken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Mijn meer dan 20 jaar oude Sony Trinitron wel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Obliterator schreef op 30 maart 2004 @ 17:08:
Konden TV's 17 jaar geleden al zoeken??
Nee, toen moest je de kanalen zelf opzoeken.. iig op mijn Philips TV uit eh.. 1983 wel :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sjaak_Afhaak schreef op 30 maart 2004 @ 17:07:
misschien heeft de kabelaar de frequenties veranderd?? heb je de tv al laten zoeken?
Dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Maar weet wat het probleem is, mijn oma heeft geen zin meer geld aan deze tv uit te geven. Als je deze tv laat onderzoeken ben je sowieso al 90 euro kwijt en dan pas de echte kosten voor het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

wij hadden hier in huis laatst ook dat ned 1,2,3 en enkele vage duitsers niet doorkwamen, terwijl de rest perfect een haarscherp doorkwamen...
Heel raar, we hebben de kabel onderzocht op breuken en een twijfelachtig punt opgelost. Daarna deden ned 1,2,3 het weer op enkele tv's in huis. Op de een tv moesten we echter eerst de stroom eraf halen voordat deze de zenders weer allemaal vond.

Heel vaag

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is zeker die grote vierkante tv? Volgens mij had ik die ook, kon niet automatisch zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doen de andere zenders het wel perfect ?
Dan is verschijnlijk de tv nog goed.

Dan zal ik even contact opneme met upc, ze hebben ook van die tuner kastjes voor je tv als die een paar zenders niet kan ontvangen. Dus daarmee zal je het kunne oplossen ;-).

En anders doe je haar een goede kleuren tv kado, want wat koste die dingen tegenwoordig nog. Je wordt er zo beetje mee dood geooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gebeurt weleens dat de "kanalen" op je tv kapot gaan. Hebben mijn ouders ook weleens gehad. Zit Ned 1,2,3 toevallig op kanaal 1,2,3?? Probeer eens kanaal 4,5,6 ofzo, misschien helpt het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 15:59

FastBunny

Give it the Works !

Klinkt als VHF deel stuk... als je alle zender die volgens upc op de kanalen 1 t/m 12 staan niet meer kan ontvangen is dit het geval

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, de tv is gesneuveld :( Toen ik zelf nog even de tv ging checken deden van de 36 zenders er maar 4. Voor de rest, alleen maar ruis.

Maar m'n oma heeft vandaag een nieuwe tv gekocht ( 51cm Sony KV-21CT1).

Zonde van zo'n televisie, maar wel een prestatie dat een tv zo lang mee gaat zonder problemen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 22:40:
Helaas, de tv is gesneuveld :( Toen ik zelf nog even de tv ging checken deden van de 36 zenders er maar 4. Voor de rest, alleen maar ruis.

Maar m'n oma heeft vandaag een nieuwe tv gekocht ( 51cm Sony KV-21CT1).

Zonde van zo'n televisie, maar wel een prestatie dat een tv zo lang mee gaat zonder problemen.
..zeker met oma's :+
Die kijken 24/7 TV 8)7

Defunctus Deo Juvente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 09:15
HappyFun schreef op 30 maart 2004 @ 22:43:
[...]

..zeker met oma's :+
Die kijken 24/7 TV 8)7
moah dan koelt die TV ook niet af en slijt dus minder snel. Beeld zal wel wat groenig geweest zijn denk ik :)

[ Voor 4% gewijzigd door TD-er op 30-03-2004 22:48 ]

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Pagina: 1