Toon posts:

[Serv-U] Virtuele mappen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik organiseer met wat vrienden een lan voor rond de 50 man en nou was het id om een wat grotere ftp-server op te zetten met een gigabit verbinding enzo..

Nou is het probleem dat ,de documenten die te downloaden moeten, verspreid staan over verschillende disks en partities.. Nou had ik het id dat het wel mogenlijk moet zijn om met een ftp programmatje een soort 'virtuele map' aan te maken, waarin het lijkt of alle files op 1 schijf staan.
Tot nu toe kon ik niets vinden en kwam ik alleen zo ver dat ik met windows-links naar de andere mappen heen kan, maar dit is toch niet echt wat ik zoek.
Het moet dus echt lijken of alle files bij elkaar staan.

De server is btw een dual p2 450 met 256 mb ram.... (niet dat het er verder toe doet denk ik maarja)

bvd :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 17:09 ]

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Met servu kun je een ftp server maken met virtuele mappen.

Maar misschien kun je dat warez voortaan wat genuanceerder vertellen. We weten allemaal wel dat het warez zijn, maarja, je hoeft het niet hier aan de grote klok te hangen.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:06

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Met Serv-U kan het idd zeker weten, ik kan me alleen niet voorstellen dat het met andere programma's niet kan.

Lijkt me overigens meer iets voor SA.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reply's , maar ook bij serv-u lukt het mij ook niet om virtuele mappen maken met de inhoud van meerdere echte mappen. alleen virtuele mappen met de inhoud van 1 bepaalde andere map.. :S

wat doe ik fout? :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 17:43 ]

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Meestal maak je onder windows gebruik van snelkoppelingen naar de directories die je nodig hebt. Natuurlijk moet je er dan ook permissie voor geven.

Verwijderd

-> Software Algemeen + titelfix :)

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:12

ThaHandy

Discovery Channel

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 17:42:
bedankt voor de reply's , maar ook bij serv-u lukt het mij ook niet om virtuele mappen maken met de inhoud van meerdere echte mappen. alleen virtuele mappen met de inhoud van 1 bepaalde andere map.. :S

wat doe ik fout? :'(
de station er bij zetten van de viturele + dat je de Sup mappen mag lezen
( ik heb atm servu niet geinstalleerd, en kan et dan niet precies uitleggen :/) maar je kan ook @ dat tabblad van virurele drives/maps op F1 rammen, stat dan netjes beschreven

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 20:37

Sosabowski

nerd

http://www.blackmoonftpserver.com/

BlackMoon FTP Server kan wat jij zoekt.

voorbeeld:
cliënt ziet in \movies
-Film A.divx
-Film B.divx

terwijl film a fysiek staat op \\garfield\films en film B op c:\movies

[ Voor 7% gewijzigd door Sosabowski op 30-03-2004 18:33 ]

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Verwijderd

Topicstarter
IorGie schreef op 30 maart 2004 @ 18:24:

voorbeeld:
cliënt ziet in \movies
-Film A.divx
-Film B.divx

terwijl film a fysiek staat op \\garfield\films en film B op c:\movies
dit is precies wat ik wilde!

.. keb net de demo gedownload en het werk :)
hardstikke bedankt! :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 22:17 ]

• doctorH
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-11-2023
Bestaat iets dergelijks ook gewoon voor Windows?? Dus niet als FTP. Op die manier ook een stuk makkelijker voor sharing bij p2p.

Asus A7N8X Deluxe v1.06 | AMD XP-M 2600+ @ 2.4GHz | 2x512MB Geil PC3200 2-3-3-6 | Sapphire Radeon 9500PRO->9700PRO(bios) @ 338/286 | Hitachi Deskstar T7K250 2x160GB SATA RAID 0

Pagina: 1