Toon posts:

Ervaringen met LeadTek?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een Leadtek WinFast GeForce II MX DualHead Pro ( adviesprijs ƒ499,- maar in pricewatch vanaf ƒ549,- :( )aan te schaffen. Ik vind het een leuke kaart met TwinView en dubbele VGA output plus nog eens een TV out.

Alleen... ik hecht veel waarde aan een stabiele kaart, heeft iemand ervaring met LeadTek?

NB: Voor meer info over deze kaart zie de volgende review bij HardWareInfo
( http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=108&page=3 )

Bedankt alvast!

:: twired

Verwijderd

LeadTek heb ik ooit een GeForce 1 sdr van gehad was best wel een kut ding

toen was me sys
pIII 600@800
Abit VA6
LeadTek GeForce 1 sdr

67 fps :r in Quake III timedemo maar en ik had hem zwaar opgelockt en de aller nieuwste drivers dus ik zou hem niet kopen dude. dan zou ik voor de Cardexpert DualHead gaan.

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 19:00
Heb een leadtek geforce 2 mx met tv out, helaas geen twinview. De kaart loopt hartstikke stabiel, heb hem overklokt 200/210. \Haal met een PIII800@870 ca 5300 3dmarks.

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

Topicstarter
Voorlopig dus twee verschillende ervaringen... ik heb 50% op een gouden aankoop of een kutding >:)

Wat denken jullie van die CardExpert dan?
HardwareInfo: "Onze voorkeur gaat uit naar de Leadtek kaart, aangezien Leadtek nét wat meer biedt dan zijn concurrent. De S-Video TV output, de drie status LED’s, de vele meegeleverde kabels, de extra utilities en de volledige DVD-player zijn daar perfecte voorbeelden van..."
Ik denk dat ik hier maar voor ga, tenzij er nog meer mensen zijn die slechte ervaringen met LeadTek hebben...

Verwijderd

ik zou echt de cardexpert nemen!