Toon posts:

Far Cry op Ati Radeon 9600

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen ik speel momenteel het spel far cry (volledige)

Heb een amd athlon 2600+
1024 mb ddr ram (1 gb dus)
120 gb s-ata schijf
ati radeon 9600 128 mb videokaart

Maar het spel doet nu een beetje raar.. (nadat ik mijn pc geformateerd hebt)

ik heb de nieuwste drivers van de ati radeon gedownload... ik vind dit toch raar, weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
misschien handig om even te vermelden wat het probleem is :)

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-02 16:34

Goku33

Ownage!

wat is een beetje raar? gaan alle tegenstanders de vogeltjesdans doen?

• Midnightimpact
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12-2020
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 16:38:

Maar het spel doet nu een beetje raar..
Wat doet ie dan? probeer verschillende catalysts vanaf de aanbevolen 3.9 voor Far Cry en vergeet directx 9.0b niet te installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Het laden duurd nu vrij lang.... ook in het begin met schieten haperd die... en dat heeft die niet eerder gedaan... k heb wel mn savegames (zijn dr vrij veel) gewoon weer teruggezet.. dit moet niet uitmaken... ati radeon driver opnieuw geinstalleerd.. far cry geunistalleerd en opnieuw geinstalleerd... hij blijft hetzelfde doen:S

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-01 21:57

wvdburgt

MacOS all the way baby!

als het met schaduwen heeft te maken: das normaal gewoon op low zetten en je hebt er geen last van .

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 16:38:
Maar het spel doet nu een beetje raar..
En wat is raar? Geef eens duidelijk aan wat het probleem precies is.
ik vind dit toch raar, weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?
Heel raar... :P

Maar waar heb je al overal gezocht? Heb je ook op GoT gezocht? Indien ja, op welke zoekwoorden heb je gezocht? Wat heb je reeds gevonden? Wat heb je zelf al allemaal geprobeert naast het downloaden van de nieuwste drivers? Heb je al op de site van de makers gekeken? Die hebben ook vast wel een FAQ :)

Maar dit is meer iets voor Spielerij - Problemen & Vragen

Videoplanken & Beeldkanonnen -> Spielerij - Problemen & Vragen

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb buiten tweakers.net... al op de website zelf gekeken.. maar daar kon ik ook niet wijzer van worden.. het gaat mij drom dat ie perfect moet werken.. nu erger ik me er dood aan :S

Verwijderd

Topicstarter
Komop mensen , hier is toch vast wel een oplossing voor?

• Goku33

Goku33

Ownage!

Jah joh, schop hem ff binnen 5 minuten omhoog :(
Heb je nou de NIEUWSTE drivers al geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Ja die zijn al lang geinstalleerd :S... 4.3... maar ik vraag me af of dit wel de beste driver is

Verwijderd

Dat schokken met de eerste keer schieten, ik heb dus precies het zelfde.
Heb een radeon 9800 met alle nieuwste drivers, maar het spel loopt voor geen meter.
Ik kom bijvoorbeeld maar aan 16 fps (niet echt normaal ten opzichte van de rest van mijn spellen) en zodra er een mannetje in beeld komt dropt de frame rate naar 1 ongeveer 10seconden lang en daarna red ik net 10 fps.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ze zeggen van het spel is voor de Nvidia kaarten gemaakt. maar dit is bullshit. want de ATI is nog steeds de beste videokaart... maarjah ik ben blij dat k niet de enige ben met dit probleem

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:59
Dat ie ff schokt als je begint met schieten heb ik idd ook last van (radeon 9700). Denk dat het afwachten wordt op catalyst 4.4, die zal binnenkort toch wel uitkomen?

• Goku33

Goku33

Ownage!

t ligt iig niet aan de drivers, want bij mij draait het spel perfect (ati 9800xt), er is trouwens ook een patch verschenen voor dit spel, 2 dagen terug ofzow:
http://main.insidegamer.nl/content.php?id=1001

Verwijderd

Goku333 schreef op 30 maart 2004 @ 17:34:
t ligt iig niet aan de drivers, want bij mij draait het spel perfect (ati 9800xt), er is trouwens ook een patch verschenen voor dit spel, 2 dagen terug ofzow:
http://main.insidegamer.nl/content.php?id=1001
Mag ik misschien weten welke drivers jij gebruikt voor je videokaart en dan zou ik graag ook nog weten voor processor je hebt.
Verder op wat voor settings draai je het spel ?
Alvast bedankt

• Goku33

Goku33

Ownage!

Ik draai met een AMD64 3000+, een Radeon 9800Pro 128 MB geflashed naar een 9800XT, 1GB DDR400, Creative Audigy2
Ik heb Catalyst 4.3
En ik draai op 1152*864 met alle grafische shit op z'n hoogst (alleen de allereerste optie staat op high ipv very high) + geluid op z'n hoogst met eax enzo
Draait 100% soepel, nergens geen haperingen
Ik heb trouwens FarCry 1.0, nog niet gepatched

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-01 12:05

DaOverclocker

Overclocker for life...

hmmm vriend van me heeft ook probs met zijn at9600, loopt 5 min goed, vanaf dan gaat ie eens in de minuut heel erg happeren (<5fps). Ook met nieuwste drivers.

systeem specs

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:22
Heb je niet perongeluk Anti aliasing of Antiostrophic filtering aan? Dat kan een aardige aanslag op je framerates betekenen. Wat zijn verder je instellingen? heb je die al een keer goed doorgelopen? Je kan ook een keer proberen om in 800x600 met alles laag te draaien en te kijken of je dan nog steeds lage framerates hebt.
Pagina: 1