Toon posts:

Adsl speedup ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensuh ,

Mijn vraag is bestaat er ook een progie of iets dergelijks die je snelheid van je internet verbinding een duwtje geeft ?? :/ voor progs downloaden van sites enz heb je wel gozilla en dergelijke maar voor verbinding ??

Groekjesss

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-04 19:45
ja hoor.
Zelfs van dialup naar een dikke 8mb verbinding.

Wat denk je zelf?

lees deze ff:
DHCP en MTU-settings
Het grote 'Welke MTU heb jij?' topic

[ Voor 48% gewijzigd door tatata op 30-03-2004 15:59 ]

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:25
Je kan het soms iets optimaliseren door een programma'tje.
Kijk even op www.speedguide.net en dan TCP/IPOptimizer.

Maar je krijgt echt geen grote verschillen (waarschijnlijk helemaal niets)

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-01 18:26
Dit kan best hoor, schaf gewoon een duurder abbo aan. :). Of ga met steekpenningen of bombrieven langs bij enkel providers. Ik denk niet dat er prog. zijn die de limiet die je van je isp hebt gekregen omzeilen.

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
sebasgrif schreef op 30 maart 2004 @ 16:00:
Dit kan best hoor, schaf gewoon een duurder abbo aan. :). Of ga met steekpenningen of bombrieven langs bij enkel providers. Ik denk niet dat er prog. zijn die de limiet die je van je isp hebt gekregen omzeilen.
Jullie hebben natuurlijk gelijk. Maar ik ben een heel raar verschijnsel tegen gekomen. Ik heb planet adsl comfort 2048 down 320 upload. Als ik nu in mn router "Discard PING from WAN side" aanvink (ik heb een SMC Barricade Broadband Router) dan kan ik niet sneller als normaal downloaden maar wel 3 keer met de volle snelheid downloaden. Dus in plaats van 1 download met 6000 down kan ik wel 3 downloads met een download van 2048 starten. Is dit een software fout? een fout van planet? of zit hier toch nog enige logica in?

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-05 11:58

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Seth_Chaos schreef op 30 maart 2004 @ 16:08:
[...]

Jullie hebben natuurlijk gelijk. Maar ik ben een heel raar verschijnsel tegen gekomen. Ik heb planet adsl comfort 2048 down 320 upload. Als ik nu in mn router "Discard PING from WAN side" aanvink (ik heb een SMC Barricade Broadband Router) dan kan ik niet sneller als normaal downloaden maar wel 3 keer met de volle snelheid downloaden. Dus in plaats van 1 download met 6000 down kan ik wel 3 downloads met een download van 2048 starten. Is dit een software fout? een fout van planet? of zit hier toch nog enige logica in?
ik weet aan de hand van wat jij deze meeting hebt gedaan? (gewoon snelheid die IE weergeeft ofzo?) maar kan volgens mij niet kloppen.
probeer eens DU-meter of netstat-live 8)7

• Seth_Chaos
  • Niet online
Mystic Spirit schreef op 30 maart 2004 @ 16:13:
[...]

ik weet aan de hand van wat jij deze meeting hebt gedaan? (gewoon snelheid die IE weergeeft ofzo?) maar kan volgens mij niet kloppen.
probeer eens DU-meter of netstat-live 8)7
Via internet explorer. Ik heb het ff na gerekent aan de hand van 3 maal het downloaden van Desert Combat 591 MB. En die snelheden kloppen nog ook 8)7

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
steeds zelfde files gedownload?
cache al eens geleegd van je IE tussen die downloads??

edit:
weet wel zeker dat de fout ZEKER niet bij planet ligt :)

[ Voor 52% gewijzigd door Sumuhtsop op 30-03-2004 20:20 ]

• Seth_Chaos
  • Niet online
Postjuh schreef op 30 maart 2004 @ 20:18:
steeds zelfde files gedownload?
cache al eens geleegd van je IE tussen die downloads??

edit:
weet wel zeker dat de fout ZEKER niet bij planet ligt :)
Zal dan wel door de cache komen denk ik. Zal eens drie verschillende files proberen te downloaden.
Pagina: 1