Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FEAT] Zoeken in FAQ(s)

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 09:59
Het zou wel handig zijn als men kon zoeken in de FAQ(s). Het maakt het ook voor de beginners een stuk handiger om te kijken of iets wél of juist níet mag.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

bedoel je de /faq's of de sticky-faq's ?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• TRON
In de /faq's. De sticky-faq's zijn al redelijk doorzoekbaar.

-edit-
Ach, het zou ook geen luxe zijn om met wat meer gemak de sticky-faq's te kunnen doorzoeken.

[ Voor 58% gewijzigd door TRON op 30-03-2004 15:54 ]

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

Let er alleen wel op dat veel Faq's bestaan uit gesloten subtopics die non-sticky zijn ;)

oeps, de http://gathering.tweakers.net/forum/faq/1...99 worden bedoeld...

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 16:04 ]

• chem

chem

Reist de wereld rond

Het doorzoeken van de FAQs zie ik het nut niet zo; er zijn 14 faqs waarvan de content zo lang is, dat een trefwoord niet genoeg is.

Sticky's zijn al doorzoekbaar via Omega.

• TRON
Het is niet mogelijk om de /faq's in segmenten te verdelen zodat men er WEL in kan zoeken? 'k Kan begrijpen dat het voor beginners niet lekker is als men alle /faq's af moet gaan om te kijken wat er wel en niet mag. Vooral omdat sommige /faq's lang en dubbel zijn.

• chem

chem

Reist de wereld rond

Ja, als t.net dat gaat doen dan wil ik wel de tijd insteken om erin te kunnen zoeken.

Verwijderd

Met de zoekmachine-frontend uit mijn signature kun je via Google in de /Faq's zoeken (bijv. op trefwoord "spam").

Qua dubbel: /1 + /9 zijn idd min of meer gelijk, daar heb ik in je SeM-topic ook melding van gemaakt. Het is wat dat betreft even afwachten wanneer Jaymz tijd heeft om daar naar te kijken.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, ik denk dat eerst de FAQ's eens afgemaakt moeten worden, en dan kunnen we altijd een zoekmachineachtige constructie ervoor verzinnen.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

eensch met moto-moi :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.