[XP] traag na gebruik van grote bestanden

Pagina: 1
Acties:

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-05 11:21
Ik heb de laatste tijd constant dat XP echt ongelofelijk traag word na het gebruik van grote bestanden zoals bijvoorbeeld in Photoshop en 3d's max.
Er is dan constant hdd activiteit. Aan de hoeveelheid geheugen ligt het volgens mij niet omdat het geheugen gewoon niet meer gebruikt word :? Volgens statbar word maar 7 mb gebruikt, alles lijkt van het virtuele geheugen af te komen.

Heb wel eens gehad dat hij traag werd, maar dit is echt niet leuk meer, het ergste is nog dat het geheugen simpelweg niet gebruikt word. Wat moet ik hiermee aan?

Specs
XP SP1
virtueel geheugen beheerd door windows
de rest in sig

PS. Formatteren is geen optie, heb nog geen echte backupmogelijkheid (ik ga geen 30 Gb aan bestanden op een cd zetten)

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

die 7 mb, kan ook zijn dat dat nog over is ;)

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-05 11:21
Ow crap, dat meen je niet... Kom er nu pas achter dat je kan selecteren wat je wilt zien: wat er gebruikt word en wat er over is |:(

* Mad_Demon schaamt zich diep en gaat gewoon een reepje extra ram kopen

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-05 09:06

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Mad_Demon schreef op 30 maart 2004 @ 15:32:
Ow crap, dat meen je niet... Kom er nu pas achter dat je kan selecteren wat je wilt zien: wat er gebruikt word en wat er over is |:(

Dude je bent niet de eerste die deze vergissing maakt :) :)

* Hans.Solo herleeft zelfde scenario nogmaals en schaamt zich nog steeds

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Mad_Demon schreef op 30 maart 2004 @ 15:32:

ghehehe, tis een beetje wazig hoe je dat af moet lezen maarja, 7 mb is zelfs na n verse restart onwaarschijnlijk 8-)