Ik zit met het volgende probleem.
Ik wil een windows 98 pctje gebruiken om mensen in te laten bellen.
Nou heb ik bij dat pctje de Externe-toegangsserver geïnstalleerd en ik kan met een andere windows 98 pc makkelijk via het modem inbellen.
Werkt prima.
Nou zit ik alleen met mijn win2k laptopje. Daar wil ik ook mee inbellen maar dat gaat voor geen meter.
Hij maakt wel verbinding maar als hij mijn wachtwoord gaat controleren komt hij met een inlogschermpje met de volgende text:
Maar toch krijg ik deze melding en moet ik nog een extra wachtwoord, gebruikersnaam en domein opgeven
ik begrijp dat ik dus geen rechten heb om op de pc te komen. Maar das raar want ik kan met die win98 pc er wel op komen.
Ik wil een windows 98 pctje gebruiken om mensen in te laten bellen.
Nou heb ik bij dat pctje de Externe-toegangsserver geïnstalleerd en ik kan met een andere windows 98 pc makkelijk via het modem inbellen.
Werkt prima.
Nou zit ik alleen met mijn win2k laptopje. Daar wil ik ook mee inbellen maar dat gaat voor geen meter.
Hij maakt wel verbinding maar als hij mijn wachtwoord gaat controleren komt hij met een inlogschermpje met de volgende text:
probleem is, als ik met de win98 pc inbel, krijg ik dat schermpje helemaal niet en ik vraag me af waar deze vandaan komt. Ik gebruik gewoon hetzelfde wachtwoord en gebruikersnaam.Your credentials have failed remote network authentication. Enter a user name and password with acces to the remote network domain.
Maar toch krijg ik deze melding en moet ik nog een extra wachtwoord, gebruikersnaam en domein opgeven
ik begrijp dat ik dus geen rechten heb om op de pc te komen. Maar das raar want ik kan met die win98 pc er wel op komen.
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!