Het grote (oude/nieuwe) iPod topic - Deel III

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.927 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117863

frim schreef op 10 juli 2004 @ 11:23:
[...]

Dan heb ik hetzelfde gehad. Ik had hem op de PC aangesloten en er iets mee gedaan, daarna kreeg ik hem gewoon niet meer aan de praat. Ik heb toen van alles geprobeerd, maar ik kreeg hem pas weer aan de praat toen ik hem aan mijn Mac koppelde.

[...]

Kun je hem niet loskoppelen in dat hardware menuutje? Als dat ook niet lukt, gewoon eruit trekken ;)
lukte ook niet :(
heb vervolgens maar een paar mp3's op me ipod geworpen via itunes
en toen mocht ik hem weer los kopellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-04 18:21
frim schreef op 10 juli 2004 @ 11:23:
[...]

Dan heb ik hetzelfde gehad. Ik had hem op de PC aangesloten en er iets mee gedaan, daarna kreeg ik hem gewoon niet meer aan de praat. Ik heb toen van alles geprobeerd, maar ik kreeg hem pas weer aan de praat toen ik hem aan mijn Mac koppelde.

[...]

Kun je hem niet loskoppelen in dat hardware menuutje? Als dat ook niet lukt, gewoon eruit trekken ;)
Hoera...hoe kom ik aan een mac?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114614

Anoniem: 102135 schreef op 09 juli 2004 @ 11:55:
Is zo'n docking station eigenlijk noodzakelijk als je een Ipod koopt, of is het alleen voor het gemak?
Volgens mij heb je een docking station nodig om hem op je stereo installatie aan te slluiten. Of zijn daar ook andere mogelijkheden voor? Via de hoofdtelefoonuitgang werkt niet echt lekker toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:27
Anoniem: 114614 schreef op 10 juli 2004 @ 12:04:
[...]

Volgens mij heb je een docking station nodig om hem op je stereo installatie aan te slluiten. Of zijn daar ook andere mogelijkheden voor? Via de hoofdtelefoonuitgang werkt niet echt lekker toch?
via docking station is hetzelfde als via koptelefoon, alleen steek je de stekker er op een andere plek in

via koptelefoon werkt perfect

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Koop voor 5 euro een "3,5mm hnaar 2 tulp" stekker, stop de 2 tulpstekkers in de 2 "aux" haten (NIET in phono), en de 3,5mm in je iPod-->Geluid!

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
armageddon_2k1 schreef op 10 juli 2004 @ 11:44:
[...]

Hoera...hoe kom ik aan een mac?
Loop anders even een Macstore binnen als je niemand kent met een mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93574

Weet iemand waar je de 2G Ipod 20GB zo rond de 250€ kan kopen, en weet misschien iemand of die bijenkorf in eindhoven nog de 2G modellen hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92107

Anoniem: 93574 schreef op 10 juli 2004 @ 12:30:
Weet iemand waar je de 2G Ipod 20GB zo rond de 250€ kan kopen, en weet misschien iemand of die bijenkorf in eindhoven nog de 2G modellen hebben??
De 2G zijn bijna niet meer te verkrijgen maar net zei iemand dat je ze nog bij de bijenkorf kon kopen voor weinig (moet je even de vorige pagina doorlezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm, ik belde net Bijenkorf in Eindhoven, maar dat scheen de laatste te zijn. Voor iemand die eindhoven woont, als je kan checken voor mij graag, want voor 230 euro voor de 20GB wil ik het ook wel kopen.
Ik woon namelijk in Amsterdam, dus het is moeilijk voor mij om even langs te gaan.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 93574 op 10-07-2004 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 17:49
je lokt het natuurlijk uit om iemand VOOR jou die ipod voor zichzelf te kopen ;)
maaruh ik zou vandaag naar eindhoven gaan voor die ipod maar ik heb me toch bedacht en koop toch pas in aug. een ipod min :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, je hebt gelijk, maar is er dan een andere manier om te checken of ze er een hebben?? Je wilde het wel halen, maar hoe weet je of ze er nog een hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
dat zou een gok zijn maar ik moest toch naar eindhoven ;)
maar als je het echt wil halen zou ik gewoon nu vertrekke of laten wegleggen bij de bijenkorf in eindhoven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wegleggen?? Maar waarschijnlijk hebben ze het niet, ik heb al gebeld... En nu vertrekken tsja, ik heb geen auto dus dat wordt trein, en dats me een beetje te lastig (heb ook geen geld)

EDIT: je bedoelt wegleggen door iemand anders, maar ik ken niemand in eindhoven, daarom vroeg ik hier op de board.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 93574 op 10-07-2004 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zijn die Iskin hoesjes nog ergens anders te bestellen?
ze vragen maar liefst 12,80 voor verzond kosten naar NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65461

modbreak: Crap-plaatje weg

[ Voor 24% gewijzigd door Remy op 10-07-2004 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 93574 schreef op 10 juli 2004 @ 15:28:
wegleggen?? Maar waarschijnlijk hebben ze het niet, ik heb al gebeld... En nu vertrekken tsja, ik heb geen auto dus dat wordt trein, en dats me een beetje te lastig (heb ook geen geld)

EDIT: je bedoelt wegleggen door iemand anders, maar ik ken niemand in eindhoven, daarom vroeg ik hier op de board.
je hebt geen geld... maar wel voor een ipod??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb wel wat geld, maar niet 230€. Maar indien er een Ipod is van 20GB voor 230€ wil ik er wel geld voor gaan lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Ik ben ook van plan zeer binnenkort een iPod aan te schaffen .. nu is mijn vraag is het de moeite waard om 100 euro extra neer te leggen voor een 20gb versie + de extra's ?

die 5 extra gb's zijn leuk maar daar alleen zou ik het niet voor doen ..

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-09-2024
Ik vind het het bedrag waard, ik heb het zelf ook gedaan.

- De afstandsbediening is binnen een dag onmisbaar

- Dock: simpelweg geweldig, geen krassen meer op je chromen onderkant.

- Bewaartasje: altijd handig, en aan de klem kun je tevens een koord
vastmaken, kun je hem om je nek dragen als je geen tas of broekzakken hebt.

- 5 Gb extra: nooit weg, eventueel als Back-up te gebruiken, of om
bestanden van de ene plaats naar de andere te brengen.
(vergeet dan niet je kabel... vergeet ik nog wel eens. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79802

Royal schreef op 10 juli 2004 @ 21:26:
Ik ben ook van plan zeer binnenkort een iPod aan te schaffen .. nu is mijn vraag is het de moeite waard om 100 euro extra neer te leggen voor een 20gb versie + de extra's ?

die 5 extra gb's zijn leuk maar daar alleen zou ik het niet voor doen ..
ALs je alle extra's los zou moeten aanschaffen ben je al veel meer dan 100 euro kwijt.
Hoesje en dock zijn echt een must! Op de dock zit ook een line-out waarmee je je Ipod dus gemakelijk kunt aansluiten op je HiFi installatie, maar ook om hem via usb/firewire aan te sluiten op de PC.
AB mis ik persoonlijk niet zo heel erg vanwege het lange koord wat eraan zit en ik zeer onprettig vind voor onderweg. Ik maak namelijk toch vaak een aantal playlisten met verschillende muziek stijlen die ik dan zou willen beluisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
unSOUND schreef op 10 juli 2004 @ 22:38:
Ik vind het het bedrag waard, ik heb het zelf ook gedaan.

- De afstandsbediening is binnen een dag onmisbaar
Ik vind de afstandsbediening echt zwaar irritant want je hebt ongveeer 2.5meter snoer :( ik vind dat ze die ab echt korter hadden moeten maken of de koptelefoon want dit is echt te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114614

Brimme schreef op 12 juli 2004 @ 12:29:
[...]

Ik vind de afstandsbediening echt zwaar irritant want je hebt ongveeer 2.5meter snoer :( ik vind dat ze die ab echt korter hadden moeten maken of de koptelefoon want dit is echt te lang.
Klopt. Ik heb daarom een Sennheiser MX400RC koptelefoon gekocht. De RC uitvoering (remote control) heeft speciaal voor gebruik met de afstandsbediening een veel korter snoertje.

Handig, alleen ze hebben hem vrijwel nergens in voorraad, en bij de winkels waar ik gevraagd heb hadden ze er nog nooit van gehoord. Uiteindelijk gevonden via een webshop. Sorry weet zo niet meer welke, maar even Googelen op MX400RC moet uitkomst bieden (zo heb ik het ook gevonden).

Gerard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
argh.. dat apple eens fatsoenlijke software bij die ipod maakt zeg

ik gebruikte altijd musicmatch, werkte perfect
heb ik voor de ipod mini van mijn vriendin itunes geinstalleerd... werkt mijn musicmatch niet meer
na re-installs en pogingen tot fixen van het probleem toch maar bezweken aan het idiote beleid van apple dat itunes je musicmatch sloopt, en al mijn muziek in itunes gezet
omdat het al een keer eerder mis was gegaan heb ik eerst alle auto functies uitgezet:
- zoals automatisch je ipod veraarschen (auto-update)
- en automatisch al je id3-tags vern&*ken uitgezet...

synch daarna mijn ipod... heeft ie WEER alle id3 tags verkloot.... grrrrr aan apple

hardware maken kunnen ze, maar software blijkbaar niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:31
Gebruik zelf de AB absoluut niet... Om te beginnen is idd het snoertje te lang (zeker met m'n Sony earbuds die van zichzelf al een lang snoer hebben) en tevens heb ik d'r maar weinig aan: OF ik luister een hele playlist of CD af en ga dan door naar de volgende, of ik zap een beetje heen en weer tussen verschillende CD's/artiesten/genres enzo... In geen van beide gevallen is de AB echt nuttig...

Tevens:

Heeft iemand dit al eens gehad? Ik heb een 3G 40GB model en ik kom wel eens iets vreemds tegen. 'sNachts, als ik ga slapen, zet ik m'n iPod altijd in m'n Altec Lansing setje (inMotion) voor wat muziek bij het in slaap vallen. Mooie daar bij is dat de batterij dus ook 'sochtends weer helemaal vol is...

Als ik wakker word geeft het display ook keurig netjes die dikke batterij die helemaal vol is.. Echter, als ik de iPod voor het eerst dan weer aan zet geeft het kleine batterijtje in het scherm aan dat de accu maar voor 20% vol is... Op zich vreemd, maar nog maffer is dat die zelfde indicator na een paar minuten aan geeft dat de accu WEL vol is, zoals het hoort... Vreemde zaak?

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
volgens mij was dit een bug, en kwam ook voor in de ipod mini
dat de indicator later pas volliep.
kijk op de forums van www.ipodlounge.com voor mee info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10300

leokennis schreef op 09 juli 2004 @ 12:34:
[...]

Alleen 1 nadeel; effe je iPod in je zak laten glijden is niet meer mogelijk...
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 18:52
cailin_coilleach schreef op 12 juli 2004 @ 13:26:

Tevens:

Heeft iemand dit al eens gehad? Ik heb een 3G 40GB model en ik kom wel eens iets vreemds tegen. 'sNachts, als ik ga slapen, zet ik m'n iPod altijd in m'n Altec Lansing setje (inMotion) voor wat muziek bij het in slaap vallen. Mooie daar bij is dat de batterij dus ook 'sochtends weer helemaal vol is...

Als ik wakker word geeft het display ook keurig netjes die dikke batterij die helemaal vol is.. Echter, als ik de iPod voor het eerst dan weer aan zet geeft het kleine batterijtje in het scherm aan dat de accu maar voor 20% vol is... Op zich vreemd, maar nog maffer is dat die zelfde indicator na een paar minuten aan geeft dat de accu WEL vol is, zoals het hoort... Vreemde zaak?
Had ik ook, dacht ik dus dat ik een probleem had met mn batterij, omdat hij ook na een nacht opgeladen te hebben aangaf "opgeladen", maar toen ik hem aandeed de batterij niet vol was, en na een tijdje weer wel :? . Ik vond het vreemd, maar de batterij leek het te doen, en ik heb hem ook getest door hem mn hele muzieklijst laten afspelen, en de batterij hield het gewoon 8 uur vol(bij normaal gebruik van mij ligt dit op 5 uur ofzo :( ). Ik denk dat het gewoon een bug is ofzo, niks ernstigs in ieder geval...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52526

Weerstand van het rubber :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Anoniem: 79802 schreef op 11 juli 2004 @ 01:47:
[...]

ALs je alle extra's los zou moeten aanschaffen ben je al veel meer dan 100 euro kwijt.
Hoesje en dock zijn echt een must! Op de dock zit ook een line-out waarmee je je Ipod dus gemakelijk kunt aansluiten op je HiFi installatie, maar ook om hem via usb/firewire aan te sluiten op de PC.
AB mis ik persoonlijk niet zo heel erg vanwege het lange koord wat eraan zit en ik zeer onprettig vind voor onderweg. Ik maak namelijk toch vaak een aantal playlisten met verschillende muziek stijlen die ik dan zou willen beluisteren.
Zitten er dan 2 kabels bij ? of moet je dan weer de kabel uit het dock/pc station halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Royal schreef op 12 juli 2004 @ 17:05:
[...]

Zitten er dan 2 kabels bij ? of moet je dan weer de kabel uit het dock/pc station halen ?
nee 1 kabel maar... bovendien geen USB kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-09-2024
Brimme schreef op 12 juli 2004 @ 12:29:
[...]Ik vind de afstandsbediening echt zwaar irritant want je hebt ongveeer 2.5meter snoer :( ik vind dat ze die ab echt korter hadden moeten maken of de koptelefoon want dit is echt te lang.
Ik vind hem soms zelfs te kort... ;)

Ik doe mijn iPod vaak in mijn rugtas, en dan de AB vanuit de tas naar mijn rits... dan is hij maar net lang genoeg. Het is maar net wat je er mee doet... als ik maar een kort stukje nodig hen rol ik hem een paar keer, en zet het vast met een vuilniszakken-bindertje... ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-05 21:41
Hey ppl, ik ben van plan een iPod te kopen (kheb dr hard voor gewerkt :P)

Nu zag ik dat wanneer je er 1 op internet besteld bij de applestore, je er gratis een inscriptie op de achterkant bij krijgt. Je kan zelf bepalen wat natuurlijk, dit vind ik echt extreem tof :D Maar hoe zit het eigenlijk met de levertijd en garantie wanneer ik hem bij apple op internet koop? Ik kon er zelf niets over vinden.... het lijkt mij best wel veel gedoe wanneer hij kapot zou gaan (opsturen enzo)

Is er ook een andere manier om aan zo'n gegraveerd achterkantje te komen? Want dan koop ik hem net zo goed bij de lokale Dixons oid. En haal ik ergens anders alleen dat achterkantje vandaan.

Naja, alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Lawtje.com schreef op 13 juli 2004 @ 03:07:

Nu zag ik dat wanneer je er 1 op internet besteld bij de applestore, je er gratis een inscriptie op de achterkant bij krijgt. Je kan zelf bepalen wat natuurlijk, dit vind ik echt extreem tof :D Maar hoe zit het eigenlijk met de levertijd en garantie wanneer ik hem bij apple op internet koop? Ik kon er zelf niets over vinden.... het lijkt mij best wel veel gedoe wanneer hij kapot zou gaan (opsturen enzo)

Is er ook een andere manier om aan zo'n gegraveerd achterkantje te komen? Want dan koop ik hem net zo goed bij de lokale Dixons oid. En haal ik ergens anders alleen dat achterkantje vandaan.

Volgens mij kun je de Ipod, ook als je hem via internet gekocht hebt, gewoon laten repareren door Apple. Lees dit topic eens door, daar staan wel wat ervaringen van ophalen etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

en uh over dat 'achterkantje' ... dat kan je echt niet los kopen.
zodra je je achterkant eraf breekt is je garantie ook weg... het is geen nokia :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Anoniem: 79802 schreef op 11 juli 2004 @ 01:47:
[...]

Het hoesje gebruik ik niet meer sinds ik een iSkin heb. De dock ook niet altijd, omdat de iSkin dan af moet. Het staat wel mooier. Maar als ik mijn iPod in dock zet om hem op de versterker aan te sluiten, gebruik ik de dock alleen voor de stroomvoorziening. De line-out geeft bij mij zoveel slechter uitgangssignaal dan de headphone uitgang.

De afstandsbediening gebruik ik altijd en die heb ik altijd binnen handbereik. Ik speel altijd random af, ook playlists en skip regelmatig nummers. Maar hebben jullie ook dat de draad van de afstandsbediening na een tijdje zo gaat krullen? Het lijkt inmiddels wel een uitgerekte telefoondraad hier!

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 18:52
dit is volgens mij niet eerder gevraagd, dus bij deze:
Wat is beter voor je batterij, altijd snel-opladen, of gewoon altijd volladen, ik heb in principe elke dag min. 3 uur tijd, maar als het niet hoeft....
En dat snelladen; is 1 uur firewire opladen gelijk aan 1 uur via adapter? Want het schijnt dat de ipod niet zo snel oplaadt via de computer(dacht ik)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Voor mij persoonlijk heeft zon dock station weinig extra's te bieden .. mss zon afstandbediening .. ik zal er nog eens serieus overna moeten denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Mijn ervaring met online bestellen bij de Applestore zijn uiterst positief. Na een formulier ingevuld te hebben met het probleem kwam er netjes een verpakking voor de iPod afgeleverd. De iPod doe je erin en je regelt een andere afspraak wanneer ze hem op kunnen halen. Ze komen dan langs, en je kan online bijhouden wat er met je ipod gebeurt.
Vanwege een batterij probleempje kreeg ik een compleet nieuwe iPod _o_, dus ik ben tevreden ermee.

http://flickr.com/photos/itommy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
T. van Beek schreef op 13 juli 2004 @ 21:38:
[...]

Mijn ervaring met online bestellen bij de Applestore zijn uiterst positief. Na een formulier ingevuld te hebben met het probleem kwam er netjes een verpakking voor de iPod afgeleverd. De iPod doe je erin en je regelt een andere afspraak wanneer ze hem op kunnen halen. Ze komen dan langs, en je kan online bijhouden wat er met je ipod gebeurt.
Vanwege een batterij probleempje kreeg ik een compleet nieuwe iPod _o_, dus ik ben tevreden ermee.
Aha, ik krijg al een idee, zo ging het ongeveer ook met mijn kapotte xbox :P
Kan je iets zeggen over de levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118689

Ik heb sinds gisteren een iPod 15 gb gekocht, en een fire wire kaartje, die had ik nog niet. Super mooi apparaatje.. alleen krijg m niet werkend met mn pc. De eerste al terug gebracht, was er van overtuigt dat ie stuk was. Maar nu ik de tweede aan het installen ben begin ik te twijfelen. Kan het de fire wire kaart zijn (asus, 15€)..
Waar het fout gaat is tijdens de installatie, wanneer hij de iPod gaat configureren. Dit duurt maar liefst (!) 2 uur, en heeft het dan schijnbaar nog niet goed gedaan, want de verkenner kan hem niet benaderen (vraagt om formateren, en geeft uiteindelijk ook foutmelding), en iTunes ziet hem niet.
Word vrij moedeloos :'( , hopelijk snapt iemand er iets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
Yey, kheb online bij de applestore de 20gig versie besteld.
Alleen ehm, ik kon nergens kiezen of ik de Windows of Mac versie wilde :/

now what?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Lawtje.com schreef op 14 juli 2004 @ 13:57:

now what?
Sinds (volgens mij) de 3e Generatie heb je geen Windows en Mac versies meer. Je kan hem gewoon op je PC of Mac aansluiten software updaten als ie het niet doet, en het werkt gewoon :)

http://flickr.com/photos/itommy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-05 02:08
Anoniem: 118689 schreef op 13 juli 2004 @ 23:48:
Ik heb sinds gisteren een iPod 15 gb gekocht, en een fire wire kaartje, die had ik nog niet. Super mooi apparaatje.. alleen krijg m niet werkend met mn pc. De eerste al terug gebracht, was er van overtuigt dat ie stuk was. Maar nu ik de tweede aan het installen ben begin ik te twijfelen. Kan het de fire wire kaart zijn (asus, 15€)..
Waar het fout gaat is tijdens de installatie, wanneer hij de iPod gaat configureren. Dit duurt maar liefst (!) 2 uur, en heeft het dan schijnbaar nog niet goed gedaan, want de verkenner kan hem niet benaderen (vraagt om formateren, en geeft uiteindelijk ook foutmelding), en iTunes ziet hem niet.
Word vrij moedeloos :'( , hopelijk snapt iemand er iets van.
ik heb ook die asus firewire met 1 poort >:) >:) }:O

bij mij werkt die goed :9~ :9~

gebruik je windows xp en welke versie van itunes?

lekker ben jij gelijk 2 ipods achter elkaar 8) :*)

[ Voor 5% gewijzigd door wei_zhu op 14-07-2004 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lawtje.com schreef op 14 juli 2004 @ 13:57:

now what?
Is niet nodig :).
De 3e generatie kan op Windows en Mac :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65461

Ik kan een nieuwe iPod van 30 gig kopen voor een mooi bedrag, hier zit nog garantie op maar het bonnetje ervan is er niet bij. Mijn vraag is nu of ik gewoon van de garantie gebruik kan maken bij Apple (mocht de iPod kapot gaan) als ik geen bonnetje heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reda
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:36

Reda

HA DO KEN

'k heb laatst een dealerpresentatie gehad over de Apple iPod en de iPod Mini en heb toen aan de vertegenwoordiger gevraagd hoe je een tekst kon laten graveren in je iPod.

Volgens die beste man kon een goede juwelier je ook helpen daarmee. Ze schijnen daar gewoon appratuur voor te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-06 00:06
Anoniem: 65461 schreef op 14 juli 2004 @ 22:32:
Ik kan een nieuwe iPod van 30 gig kopen voor een mooi bedrag, hier zit nog garantie op maar het bonnetje ervan is er niet bij. Mijn vraag is nu of ik gewoon van de garantie gebruik kan maken bij Apple (mocht de iPod kapot gaan) als ik geen bonnetje heb.
Ja dat kan, als je via de website van apple je garantie wilt regelen heb je alleen je serie-nummer nodig en die staat gewoon in het menu van de iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
Reda schreef op 14 juli 2004 @ 22:34:
'k heb laatst een dealerpresentatie gehad over de Apple iPod en de iPod Mini en heb toen aan de vertegenwoordiger gevraagd hoe je een tekst kon laten graveren in je iPod.

Volgens die beste man kon een goede juwelier je ook helpen daarmee. Ze schijnen daar gewoon appratuur voor te hebben.
Ja vast wel, maar je moet wel weten hoe dik dat achterkantje is, tenminste de juwelier dan. Anders gaat ie er misschien dwars doorheen, das ook niet echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey hertz, wat doe je dan met je 20GB Ipod?? Ik wil die wel van je overkopen voor 200€, tenminste als je het wil verkopen...

Trouwens heeft deze forum geen P(rivate)M(essage) mogelijkheden, kon er namelijk niks over vinden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-05 23:33

Sebastiaan

....

dimitio schreef op 14 juli 2004 @ 22:49:
[...]

Ja dat kan, als je via de website van apple je garantie wilt regelen heb je alleen je serie-nummer nodig en die staat gewoon in het menu van de iPod.
Dat is dus niet waar, bij mij waren was mijn koptelefoon kapot gegaan en omdat ze het serienummer niet konden nakijken in het systeem omdat de ipod al een tijdje geleden gekocht was moest ik een aankoopbewijs naar ze faxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 29-05 11:11
Hebben meer mensen problemen met de ipod Dock? Als ik die aansluit op mijn PC, en de iPod erin zet, laat ie niet op :? de PC ziet wel gewoon dat de iPod is aangesloten... mooie baggerzooi...

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05 23:05

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

Anoniem: 117863 schreef op 14 juli 2004 @ 18:00:
[...]

Is niet nodig :).
De 3e generatie kan op Windows en Mac :).
Dit klopt niet helemaal. Als je hem onder OSX geformatteerd hebt, herkent XP hem niet meer. Doe je dit onder XP, werkt het wel.

Ad maiorem black_eye gloriam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:31
Kwartjuh schreef op 15 juli 2004 @ 15:26:
Hebben meer mensen problemen met de ipod Dock? Als ik die aansluit op mijn PC, en de iPod erin zet, laat ie niet op :? de PC ziet wel gewoon dat de iPod is aangesloten... mooie baggerzooi...
USB of Firewire?

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
Kwartjuh schreef op 15 juli 2004 @ 15:26:
je gebruikt vast het firewire verloopstukje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 29-05 11:11
uhm... ja, firewire... dat ding kan toch helemaal niet ergens anders in?
Overigens heb ik dat altijd gebruikt, en het ging altijd prima :?

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 25-04 18:21
armageddon_2k1 schreef op 09 juli 2004 @ 22:59:
Mijn IPod wordt niet meer herkend door de computers waar ik em op aansluit....
Ik sluit hem aan en hij krijgt gewoon stroom, maar verder niks! nada...
Ik heb hem al restart en nog eens en nog eens en disk mode geprobeerd, maar niks wil werken...weet iemand hoe ik dit op moet lossen?
Het is een oude 5Gb IPod van een jaar oud.
Okee..ik ben erachter waarom ie het niet meer doet....het gebeurde toen ik em aansloot en even naar beneden liep, toen ik terugkwam was blijkbaar mijn computer gecrasht en gereboot en toen deed ie een Diskcheck van mijn Ipod. Sindsdien is het nie meer goe.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Is deze al gepost?
De Apple Itunes+Ipod (+mini) reclame ad.

Deze moeten ze gewoon in de biosdraaien als voorstukje...
Heel goed/gaaf

Breedband

Smallband

muziek is “Walkie Talkie Man” by Steriogram

[ Voor 5% gewijzigd door weeraanmelden op 15-07-2004 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Ik heb mijn harddisk geformatteerd. Op welke manier kan ik de inhoud van de iPod met de harddisk synchroniseren, zodat alles van iPod naar HD wordt gezet, en niet andersom (=iPod leeg)?

Met iTunes schijnt dat niet te lukken. Hoe wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
koelkast schreef op 16 juli 2004 @ 20:58:
Ik heb mijn harddisk geformatteerd. Op welke manier kan ik de inhoud van de iPod met de harddisk synchroniseren, zodat alles van iPod naar HD wordt gezet, en niet andersom (=iPod leeg)?

Met iTunes schijnt dat niet te lukken. Hoe wel?
ehm het staat verschillende malen genoemd in dit topic
normaal kan dit niet, er zijn progs echter die je kunnen helpen, neem het topic eens door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Phusebox schreef op 17 juli 2004 @ 08:55:
[...]

ehm het staat verschillende malen genoemd in dit topic
normaal kan dit niet, er zijn progs echter die je kunnen helpen, neem het topic eens door
Yeps, ik was een beetje lui, sorry.
Ik heb iPod Agent ervoor gebruikt, werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-06 00:06
seb_ schreef op 15 juli 2004 @ 11:54:
[...]
Dat is dus niet waar, bij mij waren was mijn koptelefoon kapot gegaan en omdat ze het serienummer niet konden nakijken in het systeem omdat de ipod al een tijdje geleden gekocht was moest ik een aankoopbewijs naar ze faxen.
Ik niet :) , ik hoefde alleen het serienummer in te vullen + de datum van aankoop, maar niks met een bon of aankoopbewijs ofso.
En de volgende dag lag er een nieuwe a/b in de brievenbus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
weeraanmelden schreef op 15 juli 2004 @ 20:52:
Is deze al gepost?
De Apple Itunes+Ipod (+mini) reclame ad.

Deze moeten ze gewoon in de biosdraaien als voorstukje...
Heel goed/gaaf

Breedband

Smallband

muziek is “Walkie Talkie Man” by Steriogram
Wow _O_ Wat _O_ een _O_ geweldige _O_ reclame _O_

Go Apple :P

Trouwens: ik heb dat batterij 'probleem' ook, dat het metertje eerst op 10% staat, maar na 5 minuten vol is zoals het hoort, denk dat de iPod gewoont tijd nodig heeft om die batterij te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

damn, ik sluit net mijn ipod aan om hem op te laden, eerst ging hij al een beetje moeilijk erin, maar met een beetje heen en weer bewegen en duwen ging hij toch. Alleen hoorde ik daarbij wel een flink gekraak wat volgens mij niet helemaal goed is. De ipod is nu wel gewoon alleen het opladen, maar de aansluiting voelt nogal losjes aan, ik kan de connector nu alle kanten op bewegen, het lijkt me toch dat dat niet echt goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

seb_ schreef op 17 juli 2004 @ 13:59:
damn, ik sluit net mijn ipod aan om hem op te laden, eerst ging hij al een beetje moeilijk erin, ....
welke generatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

2de generatie, degene met alleen touchweel en knopjes rondom het touchwheel, dus met de echte firewire aansluiting.

[ Voor 38% gewijzigd door Sebastiaan op 17-07-2004 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hetzelfde probleem met de eerste generatie, of eerlijk gezegd.. m'n broer heeft er problemen mee want daar heb ik 'm aan verkocht (toen hij nog in orde was). Alleen hier laadt ie nog wel op maar kun je 'm met geen mogelijkheid meer aan de PC of mac gebruiken. Hij gaat 'm in de vakantie waarschijnlijk laten opsturen voor reparatie.

Ik denk dat het een van de redenen is waarom ze de poort bij de 3e generatie (die heb ik momenteel) vervangen hebben door een dock-connector aansluiting. Die is daar totaal niet gevoelig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
http://www.thinksecret.com/news/newipods.html
Apple to announce new iPods Monday

By Nick dePlume, Publisher and Editor in Chief
July 17, 2004 - Apple will announce new models of its standard 'white' iPods on Monday, Think Secret has learned.

advertisement

According to sources, the company plans to unveil thinner, sleeker white iPods with a major announcement on Monday, July 19. While the enclosure will be the same general size as that of current iPods, it will be thinner; it will also have a new scroll wheel of different style and look.

Apple will not announce the new models through a press event, though Think Secret has learned that the announcement will be delivered through an out-of-the-ordinary publicity medium.

While we are not able to confirm the prices of the new iPods, sources say that they will be lower than those of current models.

Sources are also clarifying an apparent discrepancy with previous reports of an August revision; those reports may pertain to a separate iPod mini announcement rather than a replacement to the standard iPod line. Further details will be published as they become available.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

Anoniem: 10300 schreef op 17 juli 2004 @ 15:44:
Ik heb hetzelfde probleem met de eerste generatie, of eerlijk gezegd.. m'n broer heeft er problemen mee want daar heb ik 'm aan verkocht (toen hij nog in orde was). Alleen hier laadt ie nog wel op maar kun je 'm met geen mogelijkheid meer aan de PC of mac gebruiken. Hij gaat 'm in de vakantie waarschijnlijk laten opsturen voor reparatie.
tja, ik ga mijn ipod denk ik van de week maar aanmelden. Gaat lekker met mijn ipod. Eerst mijn koptelefoon, nu het apparaat zelf. Gelukkig heb ik nog 1 maand garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Nu online
Afbeelding nieuwe iPod:

Afbeeldingslocatie: http://msnbcmedia.msn.com/j/msnbc/Sections/Newsweek/Components/Photos/mag/040726_Issue/040717_COVER.320w.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
heeft iemand deze: http://www.voorjegemac.nl/artikelen/ipod/remoteremote.php

zouden ze bij de machouse woerden itrips hebben? }) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Hmm das dus de oude ipod met een scrollwheel met knoppen dat een beetje verlicht is...

Lekker vernieuwend :P

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

leokennis schreef op 18 juli 2004 @ 10:17:
[...]

Hmm das dus de oude ipod met een scrollwheel met knoppen dat een beetje verlicht is...

Lekker vernieuwend :P
bij mijn oude ipod zijn de knoppen naast het tocuhwheel toch echt gewone knoppen. Op het plaatje zijn de knoppen geintegreerd in het touchwheel.
Dus toch wel iets nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 23-05 13:12

Korakal

Up up up!

wei_zhu schreef op 18 juli 2004 @ 03:58:
zouden ze bij de machouse woerden itrips hebben? }) :)
check ook deze: Ipod & FM-transmitter

als ze 'm trouwens hebben: let me know, ik moet er ook nog één ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

seb_ schreef op 18 juli 2004 @ 11:06:
[...]

bij mijn oude ipod zijn de knoppen naast het tocuhwheel toch echt gewone knoppen. Op het plaatje zijn de knoppen geintegreerd in het touchwheel.
Dus toch wel iets nieuws
iPod mini anyone :?

Maarre...wel een gigantische revolutie ja, andere knoppen...

Ze mogen nu wel eens met iets écht nieuws komen...(bijv. wireless verbinen met Mac/PC, kleurenscherm, frontjes oid, enz. enz.)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat voegt een kleurenscherm nou toe?
iPod mini anyone
tja, je eigen idee verwerken in een nieuw product.. is dat erg?

Heb je eigenlijk al gehoord wat de veranderingen zijn in de firmware, welke modellen erbij gekomen zijn of wat dat ding verder voor opties heeft?

nee

dus ga nog niet lopen zeiken over dat het niks is.. ok ;)

van generatie 1 naar 2 was ook geen grote stap, het design is nog steeds in orde.. dus waarom zou je daar nog al te veel aan veranderen?

[ Voor 113% gewijzigd door Anoniem: 10300 op 18-07-2004 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-06 21:46

DyStiC

'Atta way, baby!

Canaria schreef op 13 juli 2004 @ 09:30:
[...]

Het hoesje gebruik ik niet meer sinds ik een iSkin heb. De dock ook niet altijd, omdat de iSkin dan af moet.
Is dat weer een andere iSkin dan deze dan? Hierbij kan het namelijk wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Anoniem: 10300 schreef op 18 juli 2004 @ 12:33:
wat voegt een kleurenscherm nou toe?

[...]

tja, je eigen idee verwerken in een nieuw product.. is dat erg?

Heb je eigenlijk al gehoord wat de veranderingen zijn in de firmware, welke modellen erbij gekomen zijn of wat dat ding verder voor opties heeft?

nee

dus ga nog niet lopen zeiken over dat het niks is.. ok ;)

van generatie 1 naar 2 was ook geen grote stap, het design is nog steeds in orde.. dus waarom zou je daar nog al te veel aan veranderen?
De prijs en functies weet ik niet nee, maarre wat zou er nou voor revolutionairs bij kunnen komen als je maar 5 knoppen hebt?

En stel dat de menu's nu veel beter zijn oid, dan haddenz e dat ook in een firmware update kunnen doen...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

DyStiC schreef op 18 juli 2004 @ 13:14:
[...]

Is dat weer een andere iSkin dan deze dan? Hierbij kan het namelijk wel :?
Ja ik heb deze: iSkin Evo
Die van voorjegemac.nl is geen 'echte' en mag dus ook geen iSkin genoemd worden. Dat is gewoon een hoesje voor een iPod :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekla
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-05 14:27
Ik ben sinds vrijdag de gelukkige bezitter van een iPod 20 GB :) Beetje jammer dat er net een nieuwere aangekondigd word, maar ik denk dat het nog wel even duurt voordat deze in Nederland te verkrijgen is.

Ben er tot nu toe erg over te spreken. Controls zijn fijn en ook iTunes werkt prima. iTrip is ook erg fijn voor in de auto.

Krassen en vingerafdrukken vallen inderdaad erg tegen, maar als het goed is krijg ik morgen een iSkin, dus dan zou dat probleem opgelost moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zat toch eigenlijk wel te wachten op een Ipod met kleurenscherm oid.
Maargoed, heb zelf al een Ipod 3g en ben nog aan het bijkomen van de prijs die ik eraan uit heb gegeven :) Maar ben er nog steeds erg tevreden over! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idioteque
  • Niet online

idioteque

Citius, Altius, Fortius

Anoniem: 79802 schreef op 19 juli 2004 @ 00:36:
[...]

Zat toch eigenlijk wel te wachten op een Ipod met kleurenscherm oid.
Maargoed, heb zelf al een Ipod 3g en ben nog aan het bijkomen van de prijs die ik eraan uit heb gegeven :) Maar ben er nog steeds erg tevreden over! :P
Waarom willen mensen toch een kleurenscherm voor een ipod?
Het is een mp3 speler geen PDA oid. Ook zou een kleuren scherm meer stroom verbruiken.
Dus wat is het voordeel van een kleurenscherm (enigste die ik kan bedenken is foto's bekijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een kleurenscherm hoeft helemaal niet zoveel meer stroom te trekken. Kijk maar naar de mobieltjes van tegenwoordig.
Fabriekanten als Creative zijn nu ook al druk bezig met kleurenschermen, maar dan moet ik wel toegeven dat deze meer doen dan alleen muziek spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik wil geen kleurenscherm! Dat is in het donker veel minder handig, en ik hoef geen achtergrond wallpaper op m'n iPod. Het staat ook niet mooi met m'n glow-in-the-dark iSkin :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Een kleurenscherm? Dan kun je bijv. gaan werken met grafische elementen i.p.v. text-only. En het ziet er pimp-er uit.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Laatst online: 12:01
Hoe lang duurde het eigenlijk bij de vorige generaties Ipods alvorens ze hier in Nederland beschikbaar waren (na de aankondiging that is.) Was ik er eindelijk over uit dat de mindere batterijcapaciteit van de Ipod tov de Iriver mij naar de Iriver liet neigen komt Apple hier weer me :X Kan ik weer beginnen met twijfelen..

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Ik lees hier in het topic dat de iPod of een 'click wheel' of een 'scroll wheel' gebruikt.
Wat is het verschil, zou iemand kunnen uitleggen hoe ik me het gebruik moet voorstellen en welke versie hebben nu welk wheel?

Ik lees net dat de G4 iPod net als de iPod mini ook een click wheel gaat gebruiken:
...it uses a "click wheel," where the controls are placed on the compass points of the circular touchpad that lets you scroll through menus.
Ik zit eraan te denken om een iPod mini te gaan kopen omdat ik aan 4Gb genoeg heb en ik hem er mooier uit vind zien (aluminium behuizing).
Bestaat er grote kans dat als hij uitgebracht word in nederland de prijzen snel dalen dan de standaard prijs van € 269,- ?
Ik verwacht eigenlijk dat ze vrij snel uitverkocht zullen zijn, zou ik dan meer kans hebben als ik hem gewoon via apple.nl bestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

DyStiC schreef op 19 juli 2004 @ 09:52:

Bestaat er grote kans dat als hij uitgebracht word in nederland de prijzen snel dalen dan de standaard prijs van € 269,- ?
Ik verwacht eigenlijk dat ze vrij snel uitverkocht zullen zijn, zou ik dan meer kans hebben als ik hem gewoon via apple.nl bestel?
Volgens mij niet.
De apple producten hebben een redelijk stabiele prijs.
Voordeel is dat je je niet genaaid voelt, nadeel is ... de stabiele prijs :9

Zal wel weinig marge op zitten, op heeft met vraag en aanbod te krijgen.
Sinds kort is de apple bij Dixons ( en v&d enz ) te krijgen, voorheen altijd bij "specialisten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
man had ik net die 20gig besteld :( , naja gelukkig heb ik nog niet betaald, dus ga ik ff proberen te annuleren. Misschien duurt het nog een tijdje voordat die niewe er is maar toch, ik wacht wel even. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Die voordat die nieuwe generatie ipods er zijn gaan er nog wel een paar maanden overheen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Pcies, en dan is het nog maar de vraag of hij gelijk in EU uitkomt, of dat er net als met de iPod mini weer zo'n belachelijk lange tijd tussen zit. Zo kun je blijven wachten, aan de andere kant... betere specs en goedkoper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
bij de mini lag de vertraging meer aan het feit dat die nieuwe harddisks slecht leverbaar waren door de grotere vraag dan verwacht...

hier zouden m.i. geen problemen moeten onstaan met te lage productie-capaciteiten o.i.d.

zie: nieuwe ipod topic: de nieuwe apple staat op apple.com : http://store.apple.com/Ap....1.0.6.21.1.0.1.0.0.0.1.0

BETER NOG: meteen te bestellen in NL !!!

[ Voor 45% gewijzigd door Phusebox op 19-07-2004 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115269

Hallo,

Ik heb nu 2 maanden een IPOD 15 gb. door mijn vakantie heb ik hem nog niet zoveel gebruikt.
Maar telkens als ik nieuwe nummers toevoeg loopt ie ALTIJD vast, of mijn computer loopt vast door de IPOD.
De nieuwste versie van ITUNES staat op mijn PC en de IPOD is ook ge-update.

Ik heb een redelijk nieuwe computer met nog niet verouderde onderdelen.

Heeft iemand een idee hoe dit kan en hoe ik het kan oplossen? Hij staat soms 10 minuten op 'Koppel niet los' te knipperen en ITUNES doet helemaal niets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Btw, over dat de batterij-indicator een beetje vaag doet heb ik een page op Apple.com gevonden: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119075

Hallo, Ik heb alle paginas gelezen van dit topic omdat ik op het punt sta een ipod aan te schaffen (voor de pc). Ik heb alvast itunes gedownload en ben begonnen met het rippen van mijn cds. Het zijn er een hoop dus ik dacht dat bespaart tijd. Het valt me echter op dat het rippen zelf behoorlijk veel tijd kost. Iemand met een apple en een iPod vertelde mij dat hij een cd binnen 2 minuten op zijn harde schijf heeft staan. Weet iemand hoe het sneller kan? In iTunes wordt aangegeven dat het (max.) met 6.5 a 7.0 X gaat. Ik rip op 192kb/s en ik heb een pentium 4 1.5ghz met 512 mb ram .weet niet of dat meespeelt.

Bedankt

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 119075 op 19-07-2004 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Laatst online: 15-03 19:49

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Anoniem: 119075 schreef op 19 juli 2004 @ 16:45: In iTunes wordt aangegeven dat het (max.) met 6.5 a 7.0 X gaat. Ik rip op 192kb/s en ik heb een pentium 4 1.5ghz met 512 mb ram .weet niet of dat meespeelt.

Bedankt
Wat is de snelheid van je CD speler? Ikzelf rip op 9.0/10x met een 24speed lezer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91491

Ik rip op 320kbps aan gemiddeld 14x speed en maximum 17.1x speed :p Lekker snel dus. Ik rip via m'n dvd speler..snelheid weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
lol, hij is idd meteen te bestellen op de apple store (ook de nederlandse), de 20gig versie had ik in bestelling staan voor 450 euro. En nu krijg je een niewere versie, de dubbele opslagcapaciteit (40gig) voor 440 euro.

Is toch beter dat ik even ga cancelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb het net gecheckt ik heb een dvd rom die dit heeft
Data Transfer Rate DVD: 16x (21600 KB/s max.)
CD: 48x (7200 KB/s max.)

en mijn brander heeft 12x10x32x
de dvd brander gaat dus het snelst maar daar haal ik dus maximaal 7.0 X mee. Enig idee waar dit aan kan liggen? Mn os is windows xp home edition
ohw ja ik gebruik aac encoder (gewoon waar die standaard op staat)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 119075 op 19-07-2004 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En nou lees ik dus net dat de prijzen omlaag gaan, (40 gig voor 439) er een nieuwe iPod komt, en dat de batterij langer meegaat. En ik had net skins via internet besteld! ;(

http://www.apple.com/nl/ipod/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73241

Ik heb een Ipod 2G maar hij doet het niet meer goed maar de garantie is net 2 maanden verlopen.doet apple hier moeilijk over?
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.