Toon posts:

Quake 3 'droom' filmpje *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[oh man]
Dit bewijst weer dat ik niet goed lees F_J_K, hoop dat deze mag blijven staan!
Ik zal de volgende keer braaf mailen voor ik iets dergelijks post
[/oh man]

Op de LAN party drome 9 of 10 (weet niet zeker meer welke) werd er op 'tha big screen' een Quake 3 filmpje afgespeeld. Ik ben mn kont eraf aan het zoeken welke dit ook alweer was. :(

Het ging over een kerel die in slaap viel ofzo en de PC ingezogen werd en toen in Q3 terecht kwam. Je hoort hem wat mompelen (volgens mij in het duits) en o.a. zeggen: Das komt davon. :*)
Tijdens het filmpje zie je wat CounterStrike beelden waar een Counter Terrorist in slaap valt om de draak met CS te steken. (omdat het zo suf is ofzo in vergelijking met Q3 ).
Dit filmpje is echt suuuuper phatt!!

Weet iemand hoe dit filmpje heet/waar ik hem kan vinden?!?!?

Heel erg hartelijk bedankt! :9

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 14:19 ]

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-02 13:37

Virgil

We're not alone

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Verwijderd

Topicstarter
Die is het niet, dat is een gewoon filmpje met normale mensen enzo, die had ik al ergens vandaan geplukt, maar dat was m dus niet! (Trouwens echt een but-filmpje die :P)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry meneer Terr :P
Ik had niet goed gelezen wat F_J_K bij dit topic in 'software algemeen' had gezet!

Pleeaase forgive me! :>

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-02 13:37

Virgil

We're not alone

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 11:34:
[...]

Die is het niet, dat is een gewoon filmpje met normale mensen enzo, die had ik al ergens vandaan geplukt, maar dat was m dus niet! (Trouwens echt een but-filmpje die :P)
'k vond hem eigenlijk wel grappig :)

zo tegen 'fatal1ty' spelen :D en dan nog dikke airrox maken :D

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Verwijderd

Topicstarter
haha, dat zegt me nix.. Ik ben geen Quake 3 fan, vond alleen dat ene filmpje cool :P

Maar heb m gevonden! Het is Banned 4 life op http://www.planetloewe.de (voor de geinteresseerde :P)
Pagina: 1