Ik heb in december een AMD 64 3200+ met boxed cooling aangeschaft. En net, na een kwartiertje Far Cry gespeeld te hebben sloot m'n PC zichzelf af met de melding:
"Your CPU temperature is to high"
Hij is 75°
Ik heb geen casefans.
CPU Idle 51 / Stressed 75
ATX Idle 27 / Stressed 3X
Ik dacht dat het misschien aan de koelpasta lag, de winkel waar ik hem gekocht heb heeft hem er zelf opgezet. Ik heb niet gekeken hoeveel er nog op zat in verband met enige garantie.
Dus net effe gebeld en hij zei dat als zij hem geinstalleerd hebben dat dat in principe goed moest zijn. En hij raadde me aan om case fans aan te schaffen.
Wat vinden jullie hiervan?
Zijn er nog mensen met hetzelfde probleem? Of ervaring met de boxed cooler?
Oja misschien nog handig om te zeggen, m'n kast staat open en idle draait de cpu fan op 33XX RPM, als ik de kast dicht doe draait hij op 66XX RPM.
"Your CPU temperature is to high"
Hij is 75°
Ik heb geen casefans.
CPU Idle 51 / Stressed 75
ATX Idle 27 / Stressed 3X
Ik dacht dat het misschien aan de koelpasta lag, de winkel waar ik hem gekocht heb heeft hem er zelf opgezet. Ik heb niet gekeken hoeveel er nog op zat in verband met enige garantie.
Dus net effe gebeld en hij zei dat als zij hem geinstalleerd hebben dat dat in principe goed moest zijn. En hij raadde me aan om case fans aan te schaffen.
Wat vinden jullie hiervan?
Zijn er nog mensen met hetzelfde probleem? Of ervaring met de boxed cooler?
Oja misschien nog handig om te zeggen, m'n kast staat open en idle draait de cpu fan op 33XX RPM, als ik de kast dicht doe draait hij op 66XX RPM.