Toon posts:

Die ene extra fan in je kast naast de PCspeaker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Sinds een tijdje maakt de fan die voorin onderaan je mijn kast zit een enorm kabaal. Weet iemand wat ik hieraan kan doen. Zou ik hem eruit kunnen halen?
volgens mij doet ie niet erg veel bijzonders, behalve mij enorm irriteren

Excuses op voorhand voor deze nieuwe topic, maar ik kon nergens een topic vinden die er op leek.

Alvast bedankt

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:02
Lagertjes versleten oid.. gewoon vervangen is het verstandigst maar meestal kun je hem ook wel missen

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Verwijderd

een nieuw (stil) fannetje kopen, of hem eruithalen, en het stof eruit blazen (mocht dat het probleem zijn)

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-05 09:15
Waarschijnlijk kun je hem er best uithalen. Hou dan wel je temperaturen een tijdje goed in de gaten, just in case.

Welkom op GoT trouwens

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-05 14:53
Welkom op GoT.

De fan zal idd versleten zijn. Je kunt proberen om hem schoon te maken en evt. een beetje WD40 op het draaiende gedeelte te spuiten.

Lees verder even de FAQ enzo door. (voordat een modje ingerijpt)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:54

The Eagle

I wear my sunglasses at night

-ScuL- schreef op 30 maart 2004 @ 12:37:
Lagertjes versleten oid.. gewoon vervangen is het verstandigst maar meestal kun je hem ook wel missen
^^^ Met stom ;)

Dikke kans idd dat de lagertjes versleten zijn. Ik weet niet wat voor PC je hebt en wat er in zit, maar extra koeling is natuurlijk nooit weg :) En fannetjes kosten tegenwoordig ook niet zoveel meer...kun je meteen een stillere fan pakken ook :Y)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
jeetjemina, wat reageren jullie snel, waarvoor hulde!

nou ik weet in ieder geval wat ik kan gaan ondernemen nu, thx
Pagina: 1