Toon posts:

Scrollen met inav logitech toetsenbord in Total Commander

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een specifieke vraag over het scrollen met de iNav op de welbekende Logitech Internet Navigator Keyboards in Total Commander (voorheen "windows commander").

Op mijn oude computer maakte ik in Total Commander altijd erg veel gebruik van de mogelijkheid om met de mouse-wheel te scrollen (dus de scrollbar te bewegen) en met de iNav wheel door de mappen/bestanden te lopen (dus als het ware met pijltje op en pijltje neer).. HELAAS werkt dit niet op mijn nieuwe systeem waarop dezelfde windows xp / total commander draait. Heb voor zowel de muis (logitech mx500) als het keyboard de drivers-installatie van logitech eroverheen gegooid, maar dan nog werkt het niet. De iNav instel mogelijkheden die het logitech config panel biedt leveren ook geen resultaat op.

Weet iemand hoe dit voor elkaar te krijgen is? Dan zou ik diegene ERG dankbaar zijn, want dat werkte altijd heerlijk.

Gr.

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-07 19:55
Ik heb nu precies hetzelfde geprobeerd (heb hetzelfde/ongeveer hetzelfde toetsenbord) en bij mij werkt in idd ook niet. Weet je misschien iets van de instellingen die op de oude computer, want het lijkt mij dat dit niet mogelijk is, je kunt te functies van iNav veranderen maar geen "scrollen" door de mappen. De enige manier wat mij lijkt dat kan is gewoon zonder drivers.

Verwijderd

Topicstarter
ik weet dat ik op mijn oude systeem nooit een driver heb geinstalleerd voor mijn toetsenbord. wel voor de muis, maar dat heb ik op mijn nieuwe systeem ook al geprobeerd.. misschien dat het in andere (detonator?) drivers zit.. ?

Misschien moet ik totaal andere (niet logitech drivers) proberen?

ik ben er nog steeds niet achter dus mensen: shoot! :)

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Hier heb ik geen enkel probleem met TC (6.01) en een Logitech cordless optical mouse met mouseware 9.75. Als het een specifiek TC probleem is zou je het op dit forum eens kunnen posten.
Als je op het genoemde forum een search op 'Logitech' en 'scroll' doet, zie je dat je niet de enige bent met dit probleem

[ Voor 34% gewijzigd door Henk007 op 13-04-2004 00:24 ]