Toon posts:

Quake 3 filmpje

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat ik bij 'software algemeen' goed zit met deze vraag, hoewel deze me toch het meest in de richting lijkt te komen voor dergelijke vragen :P, anders krijg ik het vast te horen :)

Op de LAN party drome 9 of 10 (weet niet zeker meer welke) werd er op 'tha big screen' een Quake 3 filmpje afgespeeld. Ik ben mn kont eraf aan het zoeken welke dit ook alweer was.

Het ging over een kerel die in slaap viel ofzo en de PC ingezogen werd en toen in Q3 terecht kwam. Je hoort hem wat mompelen (volgens mij in het duits) en o.a. zeggen: Das komt davon. :*)
Tijdens het filmpje zie je wat CounterStrike beelden waar een Counter Terrorist in slaap valt om de draak met CS te steken. (omdat het zo suf is ofzo in vergelijking met Q3 ).

Weet iemand hoe dit filmpje heet/waar ik hem kan vinden?!?!?

Heel erg hartelijk bedankt! :>

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 12:17 ]

Verwijderd

In spielerij geef ik je meer kans van slagen...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

anders krijg ik het vast te horen
^^^ :+

In de HK kan je niet komen, dus verplaatsen lijkt me niet handig. Spierelij daar zit inderdaad meer de doelgroep die het zo uweten: maar ik weet eigenlijk niet of de SP mods dat willen -> mail ze anders eerst even of het daar kan, deze sluit ik. Al ben ik nu wel nieuwsgierig :D

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.