Ik zoek een kast voor een entertainment cente bij mij in de huiskamer. Ik heb al aardig wat lopen zoeken tussen de barebones, maar ik kom er niet uit.
Ik wil er dit mee kunnen doen:
- video recorder vervangen dmv grote HD en TV-kaart
- geen draden trekken voor het netwerk, dus wireless
- snelle cpu, zodat hij tegelijk divx kan afspelen en bittorrent/ftp/web/mail server kan spelen voor de 2 bewoners van dit huis
- DVD's lezen en schrijven
- goede tv-out
- stil zijn
- beetje leuk eruit zien in de huiskamer naast de stereo
Het probleem is de TV-kaart en het wireless netwerkkaartje. Beide zitten op geen van de barebone systemen die ik heb gezien. Verder heb ik bij Eynstein een ITX kast gezien, maar die leveren maar 1 moederbordje erbij en die is alleen voor zo'n super slome CPU.
Heeft 1 van jullie een idee? Mocht je zin hebben om het hele systeem al bij elkaar te zoeken. Mijn totale budget, dus zonder monitor, maar met draadloze muis en toetsenbord is max 1200 euro.
Ik wil er dit mee kunnen doen:
- video recorder vervangen dmv grote HD en TV-kaart
- geen draden trekken voor het netwerk, dus wireless
- snelle cpu, zodat hij tegelijk divx kan afspelen en bittorrent/ftp/web/mail server kan spelen voor de 2 bewoners van dit huis
- DVD's lezen en schrijven
- goede tv-out
- stil zijn
- beetje leuk eruit zien in de huiskamer naast de stereo
Het probleem is de TV-kaart en het wireless netwerkkaartje. Beide zitten op geen van de barebone systemen die ik heb gezien. Verder heb ik bij Eynstein een ITX kast gezien, maar die leveren maar 1 moederbordje erbij en die is alleen voor zo'n super slome CPU.
Heeft 1 van jullie een idee? Mocht je zin hebben om het hele systeem al bij elkaar te zoeken. Mijn totale budget, dus zonder monitor, maar met draadloze muis en toetsenbord is max 1200 euro.
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter